تریلر جدید Devil May Cry 5 با محوریت مبارزات دانته [تماشا کنید]

امتیاز دهید post

این روزها اخبار مربوط به بازی Devil May Cry 5 حسابی داغ هستند و شب گذشته نیز تریلر جدیدی از این بازی با محوریت مبارزات دانته منتشر شد.

مانند همیشه، مهم‌ترین نکته در رابطه با مبارزات بازی به سرعت بالای دانته در زدن ضربات و اکشن شلوغ بازی برمی‌گردد. البته باید بدانید که دانته تنها شخصیت قابل بازی در Devil May Cry 5 نیست و شما مراحلی را با نیرو و شخصیت جدیدی به نام V انجام خواهید داد.

داستان این قسمت هم مانند DMC های پیشین به حمله شیاطین به سطح زمین برمی‌گردد و حال به جای یک شکارچی شیطان، ۳ نفر وظیفه مراقبت از زمین را بر عهده خواهند گرفت. کپکام در توضیح داستان بازی این‌گونه گفته بود:‌ «سال‌ها از ورود ارتش‌های شیطانی به زمین می‌گذارد اما بار دیگر موج حملات شروع شده است. در چنین شرایطی، آخرین امید بشریت برای نجات، 3 شکارچی شیطان بوده که هر کدام دارای سبک و ویژگی‌های متفاوتی هستند».

بعد از عرضه یک نسخه ریبوت و فاصله زیادی که بین قسمت‌های چهارم و پنجم از این مجموعه افتاده، Devil May Cry 5 قرار است همان‌چیزی باشد که طرفداران انتظارش را دارند. برای رسیدن به این مهم، نینجا تئوری به عنوان استودیو سازنده بازی جدا از الهام گرفتن المان‌های موفق نسخه ریبوت، به طور مستقیم با کپکام برای دخیل کردن المان‌های کلاسیک سری دویل می کرای همکاری می‌کند.

در ضمن، ساعاتی پیش هم سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی روی پی‌سی منتشر شد. از آن‌جایی که مبارزات دانته و دیگر شخصیت‌ها طی مراحل مختلف Devil May Cry سریع هستند، برای لذت بردن از این عنوان باید آن را با نرخ فریم بالا اجرا کنید.

به جز پی سی، بازی Devil May Cry 5 در تاریخ ۱۷ اسفند سال جاری برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان نیز منتشر خواهد شد. جدا از تریلر بالا، پنجشنبه هم تریلری از معرفی شخصیت‌های V و دانته منتشر شد که در این پست می‌توانید آن را مشاهده کنید.

The post تریلر جدید Devil May Cry 5 با محوریت مبارزات دانته [تماشا کنید] appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط