امکان بازنشر محتوا احتمالا به اینستاگرام اضافه خواهد شد

امتیاز دهید post

بازنشر محتوا در اینستاگرام از جمله قابلیت هایی است که بسیاری از کاربران آرزویش را دارند و ماه هاست که گفته می شود این شبکه اجتماعی قصد دارد چنین امکانی را در اختیار کاربرانش بگذارد. با وجود آنکه این قابلیت هنوز رسما ارائه نشده گزارشات تازه ای منتشر گردیده که نشان از حقیقت داشتن چنین شایعه دارند.

اواخر هفته گذشته گزارشی منتشر شد که نشان می داد اینستاگرام مشغول تست قابلیت بازنشر محتوا به صورت داخلی و در میان اعضای خود است که به موجب آن کاربران می توانند محتوای اشتراک گذاری شده در صفحه دوستان خود را در صفحه خود پست کنند.
البته تا به امروز شاهد اشتراک گذاری محتوای دیگران توسط کاربران اینستاگرام بوده ایم اما این قابلیت هنوز به صورت رسمی ارائه نشده و صرفا چندین دعوای حقوقی برسر مالکیت معنوی محتوای اشتراک گذاری شده در این شبکه را به دنبال داشته. در شرایط فعلی کاربران باید نسخه ای از پست فرد مورد نظرشان تهیه کرده و مستقیما آن را با دنبال کنندگانشان به اشتراک بگذارند و با ارائه توضیحات کوتاهی در بخش description منبع خبر را برای مخاطبان خود مشخص نمایند.

حالا اما این رویه ممکن است تغییر کند چراکه ظاهرا اینستاگرام در تلاش است که قابلیت بازنشر محتوا را در اختیار کاربرانش بگذارد. نشریه ورج در گزارشی تازه ادعا کرده که با یک فرد مطلع در اینباره مصاحبه نموده و طبق گفته این فرد هم اکنون قابلیت بازنشر محتوا در اینستاگرام به صورت داخلی تست می شود. گفته می شود که قابلیت بازنشر محتوا در اینستاگرام به لحاظ بصری فعلا شکل زیبایی ندارد و تیم طراح این شبکه اجتماعی در تلاش برای بهبود ظاهری اش هستند.

اینستاگرام در پاسخ به این خبر اعلام داشته که مشغول توسعه امکان بازنشر محتوا نبوده و در نتیجه خبری از تست این قابلیت هم نیست. برخلاف امکان بازنشر که هم اکنون برای استوری های اینستاگرام فراهم است قابلیتی که به آن اشاره کردیم به کاربران امکان می دهد که محتوای دیگران را مستقیما از طریق حساب کاربری خود به اشتراک بگذارند.

اما افزوده شدن احتمالی قابلیت بازنشر محتوا در اینستاگرام قطعا می تواند جنجال آفرین باشد چراکه برخی کاربران همین حالا هم از بازنشر پست هایشان توسط دیگران (بدون اجازه) ناراحت هستند و معتقدند که با این کار برخی افراد بدون کمترین تلاشی میتوانند یک حساب کاربری مطلوب درست کنند. دیگران نیز نگرانند که امکان بازنشر محتوا ضمن تخریب تجربه کاربری افراد باعث شود که مردم پست هایشان را از طریق اکانت هایی که دنبال نمی کنند و علاقمند به دنبال کردنشان نیستند مشاهده کنند.

The post امکان بازنشر محتوا احتمالا به اینستاگرام اضافه خواهد شد appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط