مسابقه درگ هیجان انگیز بین تسلا مدل S، کاوازاکی Ninja H2R و جنگنده F-16 [تماشا کنید]

امتیاز دهید post

مسابقات درگ این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده و بسیاری از نشریات یا علاقه مندان با ترتیب دادن چنین مسابقاتی، مدل های سریع و قدرتمند را در برابر هم قرار می دهند.

به تازگی شاخه ترکیه ای نشریه معروف موتور وان اقدام به برگزاری یک مسابقه درگ بسیار خاص کرده است. در این رویارویی فوق العاده هیجان انگیز که پنجشنبه گذشته همزمان با افتتاح فستیوال هوافضا و تکنولوژی تکنوفست (Teknofest) استانبول رخ داد، چند اتومبیل، موتور سیکلت و هواپیما پشت یک خط ایستاده و به مصاف هم رفتند.

جنگنده F-16 متعلق به SoloTurk (تیم نمایشی نیروی هوای ترکیه) و جت شخصی چلنجر 605 هواپیماهایی بودند که در باند مخصوص خود حضور داشتند. در باند دیگر اتومبیل هایی مثل تسلا مدل S، لوتوس Evora GT430 و استون مارتین Vantage به صف شده بودند؛ یک دستگاه خودروی فرمول یک و یک دستگاه موتورسیکلت کاوازاکی Ninja H2R نیز این خودروها را همراهی می کردند.

kawasaki-h2rbeats-f-16-fighter-jet-and-tesla-model-s-in-airport-drag-race-128780_1

همانطور که در ویدیوی ضمیمه شده می توانید مشاهده کنید، در این مسابقه درگ کاوازاکی Ninja H2R و خودروی فرمول یک ردبول موفق تر از بقیه ظاهر شده و زودتر از خط پایان عبور کردند. از بین این دو نیز Ninja H2R با ثبت رکورد 9.43 ثانیه، 0.04 ثانیه زودتر از رقیب اصلی به مقصد رسید.

kawasaki-h2rbeats-f-16-fighter-jet-and-tesla-model-s-in-airport-drag-race_1

جنگنده F-16، تسلا مدل S، استون مارتین وانتیج، جت شخصی چلنجر 605 و لوتوس Evora GT430 به ترتیب در رتبه های بعدی قرار گرفتند.

نکته نه چندان جالب توجه اینکه به نظر می رسد هواپیماهای موجود در این مسابقه درگ عجیب، از تمام قدرت خود برای شروع حرکت استفاده نکرده و گویی با رقبا خوش رفتاری می کنند.

kawasaki-h2rbeats-f-16-fighter-jet-and-tesla-model-s-in-airport-drag-race_3

همچنین در حالی که در دیگر مسابقات مشابه معمولا جت ها شروع به برخاستن از زمین می کنند، نمونه های حاضر در این مسابقه تا خط پایان بر روی زمین به حرکت خود ادامه می دهند.

The post مسابقه درگ هیجان انگیز بین تسلا مدل S، کاوازاکی Ninja H2R و جنگنده F-16 [تماشا کنید] appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط