انتشار ویدیو‌هایی برای نمایش نحوه استفاده از اپل واچ سری 4 [تماشا کنید]

امتیاز دهید post

دیروز اپل واچ سری 4 در کنار آیفون‌های XS و XS Max به تعدادی از بازارهای جهان وارد شد و کاربران بسیاری از کشور‌ها توانستند که این ساعت هوشمند را خریداری نمایند.

به همین منظور شرکت اپل چند ویدیوی کوتاه از ساعت‌های هوشمند جدید خود منتشر نمود و در آنها نحوه استفاده از این گجت‌های پرطرفدار را به صورت ساده توضیح داد. کاربران با استفاده از دستور العمل های به نمایش درآمده در این ویدیو‌ها می‌توانند میزان ضربان قلب خود را بسنجند، با فرد خاصی تماس بگیرند، روند فعالیت ورزشی خود را تنظیم کنند یا از نحوه عملکرد قابلیت جدید اعلام مواقع اضطراری باخبر شوند.

هر کدام از این ویدیو‌ها تنها ۳۰ ثانیه طول می‌کشند اما همین مدت کوتاه نیز برای شرح دستور العمل‌های ساده کافی است و مسئولین کمپانی کوپرتینویی توانسته‌اند از حداقل زمان برای توضیح درست قابلیت‌های جدید استفاده کنند.

با این وجود به نظر می‌رسد که شرکت آمریکایی به این ویدیوها راضی نخواهد شد و بار دیگر سری جدیدتری از آنها منتشر خواهد کرد تا بتواند طرفداران پروپاقرصش را رازی نماید.

همانطور که می دانید مهم ترین ویژگی اپل واچ سری 4 یعنی امکان تهیه نوار قلب، در ابتدای عرضه قابل دسترس نبوده و با وجود دریافت مجوزهای لازم از سازمان غذا و داروی آمریکا در آخرین روزهای پیش از رونمایی، اپلیکیشن ECG (نوار قلب) برای استفاده از آن چند ماه بعد ارائه خواهد شد.

با این وجود یک متخصص فیزیولوژی قلب درباره اپل واچ سری 4 اظهار نگرانی کرد و گفت:

«شاید در نگاه اول دقت 90 درصدی (ادعای اپل) تکنولوژی ثبت نوار قلب واچ 4 جالب توجه باشد، اما چنین عملکردی معادل 100 هزار خطا در هر 1 میلیون مورد است که باعث می شود بسیاری از افراد بدون داشتن مشکل قلب، به پزشک مراجعه کنند.»

مسلماً آمار فروش اپل واچ سری 4 بسیار بیشتر از ۱ میلیون گجت خواهد بود که در چنین شرایطی شاهد خیل عظیم کاربرانی خواهیم بود که به دلیل اخطارهای ساعت هوشمند جدیدشان، به مراکز پزشکی مراجعه می کنند. شاید به همین دلیل است که اپل به همراه عرضه ساعت‌های خود ویدیو‌هایی برای شرح نحوه استفاده آنها منتشر کرده است.

The post انتشار ویدیو‌هایی برای نمایش نحوه استفاده از اپل واچ سری 4 [تماشا کنید] appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط