صدای سه بعدی به هدست های واقعیت افزوده می آید

امتیاز دهید post

شرکت سنهایزر که یکی از معروفترین تولیدکنندگان تولیدکنندگان تجهیزات صوتی کیفیت بالا به حساب می‌آید قصد دارد در صنعت واقعیت افزوده نیز قدم بگذارد. این کمپانی آلمانی از همکاری خود با شرکت مجیک لیپ خبر داده و اعلام نموده که در حال توسعه‌ی پلتفرم برای هدست‌های واقعیت افزوده است.

گفته شده که مجیک لیپ قصد دارد با همکاری سنهایزر از علمکرد صحیح سیستم‌های صوتی تعبیه شده در هدست‌هایش مطمئن شود و بتواند بهترین کیفیت صدای سه بعدی را برای کاربرانش به ارمغان آورد.

کمپانی سنهایزر مدعی شده طی کنفرانس LEAP که قرار است ماه آینده توسط مجیک لیپ در شهر لس آنجلس برگزار گردد، خبر‌های بیشتری در این زمینه ارائه خواهد شد.

مجیک لیپ

در حال حاضر صاحبان هدست‌های مجیک لیپ به دو روش قادرند که محتوای صوتی سه بعدی ارائه شده را بشنوند؛ یا از بلندگوهای تعبیه شده در هدست استفاده کنند یا اینکه هدفون دیگری را به جک ۳.۵ میلیمتری آن وصل نمایند.

البته پس از سالها، ماه گذشته هدست گران‌قیمت مجیک لیپ بالاخره عرضه شد و توسعه‌دهندگان می‌توانند نسبت به خرید نسخه One Creator اقدام کنند.

مجیک لیپ

نکته قابل توجه در مورد این هدست، قیمت ۲۲۹۵ دلاری برای خریداری بسته‌ی کامل سخت‌افزاری Magic Leap One Creator بود. البته هر کسی قادر به دریافت این دستگاه نبود و فقط ساکنین شش ایالت بزرگ آمریکا می‌توانستند با ارسال رایگان، هدست خود را تحویل بگیرند.

بد نیست بدانید مجیک لیپ وان از مجموعه ای از لنزهای موج‌بر و دوربین های پایشگر برای پروجکت کردن اشیای هولوگرامی در محیط واقعی استفاده می کند.

مجیک لیپ

اما پرسش اصلی اینجاست که این هدست چه زمانی برای عموم مردم عرضه می‌شود؟ هنوز اطلاعاتی در این زمینه منتشر نشده اما به نظر می‌رسد کنفرانس LEAP بعدی، جزئیات زیادی را در این زمینه مشخص خواهد کرد.

تماشا کنید: کالبدشکافی هدست مجیک لیپ وان، مهندسی بسیار دقیق دستگاه را نشان می دهد

The post صدای سه بعدی به هدست های واقعیت افزوده می آید appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط