غول های ایرانی صنعت فناوری اطلاعات از آزمون استخدام بخش خصوصی تامین نیرو می‌کنند [رپورتاژ آگهی]

امتیاز دهید post

ده غول ایرانی صنعت فناوری اطلاعات همچون مپنا، توسن، فناپ، آپ، 780 و… که طی سالیان گذشته پیشرو در مسیر توسعه و پیشرفت کشور بوده اند، جهت جذب نیروی انسانی متخصص و کارآمد خود، متقاضی درخواست آزمون استخدام بخش خصوصی کشور می‌باشند.

در دنیای کنونی کسب و کار که در حال تغییرات مداوم است و زندگی بسیاری از افراد با تکنولوژی و فناوری گره خورده است، نقش شرکت‌های دانش بنیان در حوزه فناوری اطلاعات پر رنگ تر از گذشته شده است.

اهمیت نقش صنایع و شرکت های دانش بنیان بر هیچ‌کس پوشیده نیست، زیرا همه آگاه‌اند که امروزه عملکرد این شرکت ها و صنایع تاثیر به سزایی در رشد اقتصادی کشور دارند. بنابراین یکی از لازمه‌های توسعه بنیادی و رونق اقتصادی در کشور توجه ویژه به این گونه شرکت‌ها می‌باشد.

برای رونق اقتصادی لازم است شرکت‌های دانش بنیان توسعه یابند و بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرند. یکی از راه‌های توسعه این شرکت‌ها، فراهم کردن زیرساخت‌های لازم است. توسعه این شرکت‌ها افزایش بهره‌وری را به همراه دارند که در حال حاضر با جذب نیروی انسانی متخصص و مناسب می توان زمینه تقویت این شرکت ها را فراهم نمود.

هم اکنون شرکت‌هایی همچون مپنا، فناپ، آپ ، *780# ، توسن، خدمات انفورماتیک، النون، اسنپ، پژوهش و توسعه ناجی، صنایع ارتباطی آوا، کیا تل و ده‌ها شرکت دیگر که در صنعت فناوری اطلاعات پیشرو می باشند به این امر توجه ویژه‌ای کرده‌اند و جهت جذب و استخدام نیروی انسانی متخصص و کارآمد از سراسر کشور از طریق آزمون استخدام بخش خصوصی اقدام کرده‌اند.

گفتنی است ثبت نام دومین آزمون استخدام بخش خصوصی از 10 شهریور در ۲۲۲ عنوان در ۸ دسته با بهره‌برداری از بیش از ۶۵۰۰ فرصت شغلی آغاز و تا 10 مهر 1397 از طریق www.inre.ir ادامه دارد.

جهت ثبت نام در دومین آزمون استخدام بخش خصوصی کلیک کنید

The post غول های ایرانی صنعت فناوری اطلاعات از آزمون استخدام بخش خصوصی تامین نیرو می‌کنند [رپورتاژ آگهی] appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط