اشاره به ایرپاور در دفترچه راهنمای آیفون XS؛ لغو عرضه در دقیقه ۹۰

امتیاز دهید post

مدت کوتاهی بعد از رونمایی اپل از آیفون های 2018، این کمپانی تمام اشارات به AirPower را از وب سایت خود حذف کرد. سپس دو اینسایدر شناخته شده اعلام کردند که اپل با مشکلاتی در تولید AirPower مواجه شده که می تواند دلیلی برای عدم عرضه این شارژر وایرلس تا به امروز باشد. اما حالا که ارسال آیفون XS و XS Max برای پیش خریدکنندگان آغاز شده، مشتریان متوجه اشاراتی به AirPower در بسته بندی این دو موبایل شده اند.

یکی از کاربران توییتر اخیراً تصویری را از دفترچه راهنمای آیفون XS منتشر کرده که به صراحت به شارژر AirPower اشاره دارد. به نظر می رسد که اپل واقعاً به دنبال عرضه همزمان AirPower با آیفون های جدیدش بوده؛ در غیر این صورت دلیلی برای اشاره به این شارژر در دفترچه راهنمای آیفون XS وجود ندارد.

شارژر AirPower اپل می تواند محصولات مختلفی را به صورت همزمان شارژ کند که آیفون، اپل واچ و ایرپادها از جمله آنها هستند. گفته می شود اپل در توسعه این دیوایس با داغی بیش از حد و مشکلات نرم افزاری مواجه شده که حل کردنشان آسان نیست. اپل اما هنوز به استفاده از علامت تجاری ایرپاور و عرضه آن تمایل دارد؛ هرچند که شاید ظاهر نهایی آن با آنچه در مراسم رونمایی از آیفون X به نمایش درآمد متفاوت باشد.

آیفون های سال 2018 اپل از شارژ وایرلس پشتیبانی می کنند و این موضوع درباره مدل ارزان قیمت تر آیفون XR که ماه آتی عرضه می شود هم مصداق دارد. آیفون XS و XS Max با سرعت بیشتری نسبت به آیفون X شارژ بی سیم می شوند اما شارژ سیمی همچنان پر سرعت ترین راهکار خواهد بود.

The post اشاره به ایرپاور در دفترچه راهنمای آیفون XS؛ لغو عرضه در دقیقه ۹۰ appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط