تیزر کوتاه جدید Death Stranding شخصیت تازه‌ای معرفی می‌کند

امتیاز دهید post

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی

هیدئو کوجیما و استودیوی بازی‌سازی او، یکی دو هفته‌ی پیش خبر دادند که می‌خواهند در رویداد «توکیو گیم شو» امسال برنامه‌ای مختص بازی «دث استرندینگ» (Death Stranding) برگزار کنند. طبق گفته‌ی استودیوی بازی‌سازی کوجیما پروداکشنز، این برنامه قرار است صدا پیشه‌هایی که کارگردان بازی Death Stranding برای نسخه‌ی ژاپنی آن انتخاب کرده را معرفی کند.

ما هم تصور نمی‌کردیم اتفاق بزرگی در این برنامه روی دهد و چندان هم اشتباه نمی‌کردیم. کوجیما و صداپیشه‌های نسخه‌ی ژاپنی بازی Death Stranding در قالب یک مراسم کنار هم نشستند و بیش از یک ساعت درباره‌ی بازی و این که چگونه کوجیما آن‌ها را انتخاب کرده صحبت کردند.

Death Stranding در Tokyo Game Show 2018

با این حال،‌ در این میان کوجیما دو شخصیت جدید برای بازی Death Stranding هم معرفی کرد. دو شخصیت جدید به همراه بازیگرهای اصلی آن‌ها معرفی شدند.

شخصیت اول که اسمش را نمی‌دانیم، توسط بازیگری امریکایی به اسم «تامی ارل جنکینز» به تصویر کشیده می‌شود. این شخصیت طبق گفته‌ی کوجیما،‌ او رییس «سم» یعنی شخصیت اصلی بازی است.

کوجیما سپس شخصیت مهم‌تری معرفی کرد. شخصیت دوم معرفی شده در توکیو گیم شو، توسط «تروی بیکر» اجرا می‌شود. تروی بیکر را به عنوان نقش اصلی بازی‌هایی مثل The Last of Us یا Bioshock Infinite می‌شناسیم.

شخصیت تروی بیکر، همان شخصی است که در تریلر سوم Death Stranding دیده بودیم. تصور می‌کردیم آن شخصیت «مدز میکلسن» یا همان آدم بد اصلی بازی باشد، ولی اشتباه می‌کردیم و در حال حاضر متوجه شده‌ایم که با شخصیت دیگری طرف هستیم.

Troy Baker در بازی Death Stranding

نکته‌ی مهم‌تر درباره‌ی معرفی شخصیت تروی بیکر، نمایش یک تیزر کوتاه برای این شخصیت بود.

کوجیما تیزر کوتاهی برای معرفی این شخصیت نشان داد که بدون شک، یک غول آخر را به تصویر می‌کشد. به نظر می‌رسد با یک مبارزه‌ی بزرگ در سبک و سیاق متال گیرهای قدیمی کوجیما طرف هستیم.

می‌توانید این تیزر کوتاه را در ادامه ببینید. به محض قرار داده شدن نسخه‌ی با کیفیت آن، ویدیوی بهتری را جایگزین خواهیم کرد.

هیدئو کوجیما در صحبت‌های پایانی خود گفت تاریخ انتشاری که برای بازی Death Stranding در نظر گرفته‌اند، تغییر نکرده است. او گفت که فقط باید کمی بیشتر صبر کنیم. احتمال این که کوجیما تاریخ انتشار بازی را به همراه تریلری تازه در رویداد The Game Awards امسال رونمایی کند، کم نیست.

دانلود

  • mp4

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

The post تیزر کوتاه جدید Death Stranding شخصیت تازه‌ای معرفی می‌کند appeared first on دیجی‌کالا مگ.

مطالب مرتبط