اینستاگرام امکان مخفی کردن هشتگ در پست ها را آزمایش می کند

امتیاز دهید post

اگر شما هم جزو کاربران اینستاگرام باشید احتمالا متوجه آزاردهنده بودن هشتگ های فراوانی شده اید که در کپشن بسیاری از مطالب به چشم می خورند. اینستاگرام حالا در حال آزمایش قابلیتی است که از نمایش هشتگ ها در زیر پست جلوگیری خواهد کرد.

یکی از راه های پیدا کردن مطالب مورد نظر در اپلیکیشن های مختلف نظیر توییتر، اینستاگرام، فیسبوک و غیره جستجوی هشتگ مرتبط به آن مطلب است. اگرچه هدف از ارائه این روش کمک به یافتن آسانتر محتوا و داغ کردن مطالب مهم بود اما استفاده متعدد از آنها در مطالب بی ربط و درج تعداد زیادی از هشتگ ها عجیب و غریب در کپشن باعث بی نظمی بصری و آزار کاربران می شد.

حالا اما یکی از محققان اپلکیشن به نام «جین مانچون ونگ» در توییتر مدعی شده که مسئولان اینستاگرام برای جلوگیری از این مساله در حال تست قابلیتی هستند که در عین قرار گرفتن هشتگ ها زیر پست، از نمایش آن ها جلوگیری می کند.

این محقق اسکرین شاتی را از بخشی به نام Add Hashtags پست کرده که به کاربر امکان جستجو و اضافه کردن هشتگ به پست بدون نمایش آنها در کپشن را می دهد. در این حالت تنها یک مورد از هشتگ ها و تعداد کلی آنها در بالای پست به نمایش درمی آید. در حال حاضر به نظر می رسد تعداد هشتگ هایی که کاربر می تواند در بخش مذکور اضافه کند، محدود نشده، هرچند ممکن است در زمان معرفی این قابلیت تعداد آنها محدود شود.

اینستاگرام اهمیت زیادی برای هشتگ ها قائل است و پیش از این امکان دنبال کردن آن ها مثل حساب کاربری را ارائه کرده که به نمایش بهترین و پر بازدیدترین پست های مرتبط منجر می شود.

این اپلیکشن در روزهای اخیر قابلیت های دیگری نظیر امکان بازنشر محتوا و اعمال محدودیت جغرافیایی روی پست‌ها را نیز آزمایش کرده است.

The post اینستاگرام امکان مخفی کردن هشتگ در پست ها را آزمایش می کند appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط