رندر‌های جدید پرچمدار هواوی میت 20 پرو طراحی زیبایش را نمایان می‌کند

امتیاز دهید post

شرکت هواوی رسماً اعلام کرده که قصد دارد پرچمدار بعدی‌اش یعنی میت 20 و میت 20 پرو را در تاریخ ۲۴ ام مهر ماه معرفی کند. علاوه بر این تا به حال عکس‌های زیادی از این گوشی‌ها در فضای مجازی منتشر شده. حتی گزارش شده فردی به همراه یک عدد گوشی هواوی میت 20 پرو در نمایشگاه IFA شهر برلین دیده شده است. حال اخیراً رندر‌های گرافیکی جدیدی از این تلفن هوشمند در فضای مجازی منتشر شده که طراحی زیبا‌ی این پرچمداران را نمایان کرده است.

آرایه‌ی دوربین مربعی شکل این گوشی، زیبایی خاصی به آن بخشیده و این موبایل را از دیگر پرچمداران جدا کرده است. گفته شده دوربین سه گانه‌ی این گجت شامل یک دوربین ۴۰ مگاپیکسلی، سنسور ۲۰ مگاپیکسلی سیاه و سفید و یک لنز تله‌ی ۸ مگاپیکسلی می‌شود. علاوه بر این سیستم عکاسی زیر آب هم برای موبایل مذکور درنظر گرفته شده است.

رندر‌های با کیفیت منتشر شده از هواوی میت 20 پرو مشخص کرده که بریدگی بزرگی بالای نمایشگر آن جا خوش کرده و محل قرار گیری دوربین سلفی به همراه بلندگویش به شمار می‌رود.

علاوه بر رندر‌ های گرافیکی یاد شده، تصاویری هم از قاب‌های در نظر گرفته شده برای این موبایل منتشر شده است. این تصاویر و تعبیه نشدن محلی برای حسگر اثر انگشت نشان می‌دهد که گوشی یاد شده از یک حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر بهره می‌برد.

همچنین عکس‌ هایی از شارژر وایرلس هواوی منتشر شده که نشان می‌دهد این گجت از روش شارژ چی بهره می برد و قادر است نرخ شارژ ۱۵ واتی را به ارمغان آورد.

ضمناً تصاویری از کارت‌های NM لو رفته که در واقع کارت‌ حافظه‌ی اختصاصی هواوی است. در تصاویر یاد شده مموری کارت‌هایی با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت و نرخ انتقال ۹۰ مگابایت در ثانیه به چشم می‌خورد.

تماشا کنید: هدایت پورشه از طریق میت ۱۰

The post رندر‌های جدید پرچمدار هواوی میت 20 پرو طراحی زیبایش را نمایان می‌کند appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط