دانلود فیلم Tales from the Hood 2 2018

امتیاز دهید post

دانلود فیلم Tales from the Hood 2 2018 با لینک مستقیم و رایگان

دانلود فیلم Tales from the Hood 2 2018 کیفیت عالی

دانلود فیلم Tales from the Hood 2 2018

فیلم Tales from the Hood 2 2018 با لینک رایگان

کیفیت DVDRip اضافه شد

نام فیلم: Tales from the Hood 2
ژانر: ترسناک
کارگردان: Rusty Cundieff, Darin Scott
ستارگان: Kedrick Brown, Alicia Davis Johnson, Creighton Thomas
محصول کشور: امریکا
سال انتشار: ۲۰۱۸
امتیاز: ۵٫۵ از ۱۰
مدت زمان: ۱۱۱ دقیقه
اطلاعات بیشتر: کلیک کنید
خلاصه داستان: کیت دیوید به عنوان معاون آقای سیمز ستاره ای به نام آقای سیمموس معاصر به داستان هایی درباره ی حرص و آز، غرور و سیاست با داستان های عروسک های شیطانی، روان شناسان، خشمگینان و ارواح تاریخی اشاره می کند. داستان های خنده دار آقای سیمز شما را میخنداند در حالی که شما فریاد می زنید و ….

دانلود فیلم Tales from the Hood 2 2018

===============================

کیفیت DVDRip
دانلود از سرور مستقیم
اسکرین شات
۱۴۰۰ مگابایت

**

دانلود زیرنویس فارسی

**

لینک مستقیم تریلر

===========================

خلاصه داستان: کیت دیوید به عنوان معاون آقای سیمز ستاره ای به نام آقای سیمموس معاصر به داستان هایی درباره ی حرص و آز، غرور و سیاست با داستان های عروسک های شیطانی، روان شناسان، خشمگینان و ارواح تاریخی اشاره می کند. داستان های خنده دار آقای سیمز شما را میخنداند در حالی که شما فریاد می زنید و ….خلاصه داستان: کیت دیوید به عنوان معاون آقای سیمز ستاره ای به نام آقای سیمموس معاصر به داستان هایی درباره ی حرص و آز، غرور و سیاست با داستان های عروسک های شیطانی، روان شناسان، خشمگینان و ارواح تاریخی اشاره می کند. داستان های خنده دار آقای سیمز شما را میخنداند در حالی که شما فریاد می زنید و ….خلاصه داستان: کیت دیوید به عنوان معاون آقای سیمز ستاره ای به نام آقای سیمموس معاصر به داستان هایی درباره ی حرص و آز، غرور و سیاست با داستان های عروسک های شیطانی، روان شناسان، خشمگینان و ارواح تاریخی اشاره می کند. داستان های خنده دار آقای سیمز شما را میخنداند در حالی که شما فریاد می زنید و ….

نوشته دانلود فیلم Tales from the Hood 2 2018 اولین بار در دانلود رایگان فیلم و سریال با لینک مستقیم – هستی دی ال پدیدار شد.

مطالب مرتبط