برند آنر کماکان زیرمجموعه‌ی شرکت هواوی باقی می‌ماند

امتیاز دهید post

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی

مدیران برند آنر از مدت‌ها پیش از قصد خود برای تبدیل به یکی از ۵ گوشی‌ساز بزرگ جهان خبر داده‌اند. اما علی‌رغم این هدف بلند مدت، آن‌ها اعلام کرده‌اند که برند آنر همچنان زیرمجموعه‌ی شرکت هواوی باقی می‌ماند.

مدیرعامل آنر‌ اعلام کرده که آنر و هواوی به همکاری با یکدیگر ادامه خواهند داد.

شرکت هواوی در سال ۲۰۱۳ برند آنر‌ را ایجاد کرد که هدف آن ساخت گوشی‌هایی برای کاربران جوان‌تر و فروش آن‌ها از طریق فروشگاه‌های اینترنتی بود. از آن زمان، آنر به یکی از مهم‌ترین برندهای گوشی‌های هوشمند تبدیل شده و به هواوی کمک کرده که از لحاظ تولید، به دومین شرکت سازنده گوشی‌های هوشمند جهان بدل شود. به دلیل موفقیت گسترده این برند، از مدتی قبل شایعاتی منتشر شد که هواوی قصد دارد آنر‌ را به یک شرکت کاملا مستقل تبدیل کند. اما حالا مدیرعامل آنر، «ژائو مینگ» (Zhao Ming)، گفته که آنر‌ و هواوی به همکاری با یکدیگر ادامه خواهند داد و شایعات مربوط به جدایی این دو شرکت را کاملا تکذیب کرد.

هرچند آنر از لحاظ برندینگ و محصولات به صورت مستقل عمل می‌کند، اما این شرکت فاقد بخش تحقیق و توسعه جداگانه است. به همین خاطر، این برند همواره از جدیدترین تکنولوژی‌های هواوی استفاده می‌کند. این استراتژی به آنر اجازه می‌دهد که گجت‌های جذاب و باکیفیتی را با قیمت‌های بسیار مناسب روانه‌ی بازار کند.

با توجه به اعلام این خبر، در آینده هم می‌توانیم انتظار ارائه‌ی چنین گجت‌های باکیفیت ولی با قیمت مناسب را داشته باشیم. با توجه به اینکه گوشی‌های این برند در چند سال گذشته موفقیت بسیار زیادی داشته‌اند، به‌نظر می‌رسد این همکاری در نهایت به نفع آنر و هواوی است و هر دوی آن‌ها از این استراتژی تا حد زیادی بهره می‌برند.

منبع: Phone Arena

The post برند آنر کماکان زیرمجموعه‌ی شرکت هواوی باقی می‌ماند appeared first on دیجی‌کالا مگ.

مطالب مرتبط