گوگل پیکسل ۳ را در دو رنگ جدید ببینید

امتیاز دهید post

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی

در چنین روزهایی که طراحی گوشی‌ها بیش از پیش شبیه به یکدیگر می‌شود، رنگ‌ها مهم‌ترین فاکتور برای تمایز گوشی‌های مختلف از یکدیگر هستند. در یک سال گذشته نیز خوشبختانه مورد‌های مختلفی در همین جهت دیده‌ایم که به بهترین آن یعنی هواوی پی۲۰ پرو می‌توانیم اشاره کنیم که اتفاقا اخیرا و در نمایشگاه برلین، چند رنگ و طرح جدید برای آن معرفی شد. اپل هم امسال با آوردن رنگ‌های آبی، نارنجی، قرمز، زرد و سفید و مشکی به iPhone XR، بار دیگر روی اهمیت رنگ‌ها در تلفن‌های امروزی مهر تایید گذاشته است.

همچنین در شرایطی که دیگر شرکت‌ها گوشی‌هایی با رنگ‌های شفاف و براق عرضه می‌کنند، گوگل بار دیگر تصمیم گرفته زبان طراحی سال‌های گذشته خود را پیاده کند و بخش پشتی گوشی دو رنگ مات و شفاف را خواهد داشت که البته چیز بدی نیست اما ممکن است هرکسی آن را نپسندد. در مورد رنگ‌های سفید و مشکی پیکسل ۳ شکی نداریم اما دو رنگ جدید برای این گوشی‌ها در نظر گرفته شده که یکی از آن‌ها سبز کمرنگ و لیمویی است و دیگری رنگ صورتی کمرنگ خواهد بود.

رنگ لیمویی را که پیش‌تر در وب‌سایت خود گوگل دیده بودیم اما رنگ صورتی جدید است. وب‌سایت فون‌آرنا با توجه به این رنگ‌ها، عکسی از گوشی پیکسل ۳ را باتوجه به شایعاتی که پیش‌تر داشتیم، با این رنگ‌ها ساخته است که نمای کلی از پرچمدار جدید گوگل در دو رنگ لیمویی و صورتی می‌دهد.

همچنین با توجه به سابقه گوگل در نام‌گذاری رنگ‌های مختلف گوشی‌های خود، قطعا این دو مدل با نام‌های سبز و صورتی عرضه نمی‌شوند و احتمالا نام‌های هیجان‌انگیزی برای آن‌ها انتخاب می‌شود.

انتظار داریم پیکسل ۳ با پردازنده اسنپ‌دراگن ۸۴۵، چهار گیگابایت حافظه رم و یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در پشت عرضه شود. در بخش جلویی گوشی نیز گفته می‌شود دو دوربین ۸ مگاپیکسلی یکی با لنز معمولی و دیگری با لنز عریض، عرضه خواهد شد. این گوشی‌ها در تاریخ ۱۷ مهر رسما در شهر نیویورک معرفی خواهند شد. شما درباره دو رنگ جدید پیکسل ۳ چه فکر می‌کنید؟

منبع: phoneArena

The post گوگل پیکسل ۳ را در دو رنگ جدید ببینید appeared first on دیجی‌کالا مگ.

مطالب مرتبط