انتشار رندرهای رسمی از هواوی میت 20 پرو در سه رنگ

امتیاز دهید post

بعد از افشای اخبار فراوان و تصاویری از موبایل هواوی میت 20 پرو در نمایشگاه IFA، اخیراً رندرهایی رسمی از این پرچمدار در فضای مجازی منتشر شده که طراحی نهایی آن را در سه رنگ به نمایش در می آورند. همانطور که در تمام اخبار خونده بودیم، هواوی میت 20 پرو با دنبال کردن ردپای پرچمدار اخیر سامسونگ، به نمایشگری 6.3 اینچی و خمیده از نوع امولد مجهز شده است.

اما برخلاف آنچه سامسونگ ارائه می کند، موبایل هواوی حاشیه هایی شدیداً باریک در طرفین و حاشیه ای نسبتاً کوچک در بخش زیرین نمایشگر دارد. حاشیه سنتی بالایی هم جای خود را به بریدگی نمایشگر داده که قرار است میزبان دوربین سلفی، اسپیکر و تکنولوژی تشخیص چهره باشد. در حالی که به صحبت درباره قابلیت های امنیتی می پردازیم باید افزود که حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر هم از دیگر قابلیت هایی است که به حضور آن در هواوی میت 20 پرو اشاره شده.

رندر رسمی از هواوی میت 20 پرو

با نگاهی به پنل پشتی، پنل شیشه ای اندکی به سمت لبه ها خمیده شده تا دستگاه احساس بهتری در دست داشته باشد. ضمناً در بخش وسطی این پنل دوربینی سه گانه با چیدمان مربعی به شکل می خورد که سه سنسور و یک فلاش LED را در خود جای داده. ضمناً درست مثل دیگر دیوایس های پریمیوم هواوی، برند Leica نیز روی بدنه به چشم می خورد.

از منظر مشخصات داخلی، هواوی میت 20 پرو قرار است به چیپست 7 نانومتری و تازه معرفی شده کایرین 980 مجهز شود و حداقل 6 گیگابایت حافظه رم خواهد داشت. حافظه داخلی 128 گیگابایتی و باتری 4200 میلی آمپر ساعتی هم از دیگر مشخصاتی هستند که در شایعات به آنها اشاره شده. اندروید 9 پای هم به صورت پیش فرض روی دستگاه نصب شده است.

در نهایت باید افزود که بنابر اعلام رسمی هواوی، میت 20 پرو در روز شانزدهم اکتبر و طی رویدادی در شهر لندن معرفی خواهد شد. انتظار می رود مدل استاندارد میت 20 و ایرباد FreeBuds 2 Pro هم در این رویداد معرفی شوند. ناگفته نماند همانطور که می توان در تصاویر دید، اسمارت فون هواوی میت 20 پرو در سه رنگ مشکی، آبی و سرخابی عرضه می شود.

The post انتشار رندرهای رسمی از هواوی میت 20 پرو در سه رنگ appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط