ریزر هدست مخصوص استریمر‌ ها عرضه کرد

امتیاز دهید post

کمپانی ریزر یک هدست مخصوص استریمر‌ ها با نام ایفریت (Ifrit) عرضه کرده که با قابلیت متفاوتش به نوعی استاندارد هدست‌ها را تغییر داده تا استریمر‌ ها بهتر بتوانند به فعالیت مورد علاقه‌ی خود بپردازند.

این روزها قیمت تجهیزات بازی‌های کامپیوتری سر به فلک می‌کشد و قیمت‌ یک میلیون و پانصد هزار تومانی برخی بازی‌ها نظیر فیفا ۱۹ موجب شده که گیمینگ طرفداران خود را از دست بدهد. در این هنگام استریم‌ها می توانند با آپلود ویدیوی بازی‌های خود به محبوبیت برسند. این مسئله ممکن است به محبوب شدن استریم آنلاین بازی‌های ویدیویی در کشورمان منجر شود.

در حال حاضر استریم آنلاین و تولید محتوا برای یوتیوب، شغلی پردرآمد محسوب می‌گردد و طرفداران خاص خود را در سراسر جهان پیدا کرده است. به همین دلیل است که کمپانی ریزر سعی کرده دو عدد ایرباد کوچک را با سیم سبک فلزی به یکدیگر و میکروفونی قوی متصل کند تا بدین ترتیب هدست مخصوص استریمر‌ های خود را توسعه دهد.

هدست مخصوص استریمر‌

بدین صورت هدست یاد شده قسمت کمتری از سر، صورت و گوش‌های کاربران را می‌پوشاند که می‌تواند ظاهر بهتری برای استریمر‌ها فراهم کند تا آنها در ویدیو‌هایشان بهتر به نظر برسند.

ایفریت به صورت پیش فرض با کامپیوتر‌های شخصی یا اکس باکس وان سازگاری دارد و می توان آن را از طریق جک هدفون ۳.۵ میلیمتری به دستگاه‌ های یاد شده متصل نمود.

هدست مخصوص استریمر‌

با این وجود اگر کاربری بخواهد این هدست مخصوص را به دستگاه PS4 خود متصل کند مجبور خواهد بود از تقویت کننده‌ی صوتی USB ریزر بهره ببرد. البته می‌توان از این وسیله برای اتصال به دستگاه‌های دیگر نیز استفاده نمود.

از آنجایی که شکل ظاهری خاص ایفریت می‌تواند آن را به گجتی محبوب برای برنامه‌های زنده تبدیل کند، عجیب است این کمپانی به صورت پیش فرض راهی برای اتصال به درگاه‌های USB Type-C فراهم نکرده است. امروزه موبایل‌های زیادی نظیر ریزر فون همین شرکت، جک هدفون را حذف کرده‌اند و تعبیه‌ی چنین راهی می‌توانست اتصال این هدست به موبایل‌ها را راحت کند.

هدست مخصوص استریمر‌

ریزر ایفریت قیمتی حدود ۱۰۰ دلار دارد و برای تهیه‌ی تقویت کننده‌ی صوتی USB آن باید ۲۰ دلار بیشتر هزینه کرد.

The post ریزر هدست مخصوص استریمر‌ ها عرضه کرد appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط