تصاویر منتسب به رندرهای مطبوعاتی سری پیکسل 3 گوگل منتشر شدند

امتیاز دهید post

رونالد کوانت افشاگر مشهور دنیای فناوری که معمولاً اطلاعات دقیقی از گجت ها را فاش می کند به تازگی تصاویری از گوشی های سری پیکسل 3 گوگل را منتشر کرده است.

پیکسل 3

کوانت ادعا کرده که اینها «تصاویر مطبوعاتی واقعاً رسمی» هستند. برای افرادی که چندان از بریدگی نمایشگر خوششان نمی آید هم خبرهای خوب و هم بد در راه است. بر اساس این تصاویر و همان طور که پیش از این هم گمانه زنی شده بود پیکسل 3 فاقد بریدگی نمایشگر است ولی برادر بزرگترش پیکسل 3 اکس ال با بریدگی نمایشگر از راه می رسد.

پیکسل 3

پیکسل 3

بریدگی نمایشگر در پیکسل 3 اکس ال بزرگ به نظر می رسد و احتمالاً این بخش اسپیکر گوشی در کنار حسگرهای مجاورت و نور محیط و نیز دوربین سلفی دوگانه را در خود جای داده است. انتظار می رود پیکسل 3 اکس ال به دوربین سلفی دوگانه با حسگرهای 8 و 8 مگاپیکسلی مجهز باشد.

گمان می رود پیکسل 3 از نمایشگری 5.5 اینچی و مدل اکس ال از نمایشگر بزرگتر 6.2 اینچی بهره ببرد. بر اساس این تصاویر به نظر می رسد پیکسل 3 در مقایسه با مدل بزرگتر لبه های گرد تری داشته باشد. در زیر بدنه این دو گوشی هم احتمالاً شاهد چیپست اسنپدراگون 845 کوالکام به همراه 4 گیگابایت رم خواهیم بود.

پیکسل 3

پیکسل 3

برای حافظه داخلی هم به احتمال زیاد 64 گیگابایت حداقل انتخاب خواهد بود در حالی که شاید شاهد عرضه مدلی با 128 گیگابایت حافظه داخلی هم باشیم. جنس بدنه دو گوشی ترکیبی از فلز و شیشه خواهد بود و در زمان عرضه هر دو مدل پیکسل 3 به اندروید 9.0 مجهز خواهند بود.

همان طور که در گمانه زنی های پیشین اعلام شده بود ظاهراً گوگل هنوز هم همچنان اعتقادی به استفاده از دوربین های اصلی چند گانه ندارد و برای نسل سوم گوشی های پیکسل هم دوربین اصلی تکی را در نظر گرفته است.

تماشا کنید: ویدیوی جعبه گشایی با کیفیتی از گوگل پیکسل ۳ ایکس ال منتشر شد

The post تصاویر منتسب به رندرهای مطبوعاتی سری پیکسل 3 گوگل منتشر شدند appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط