تریلر جدیدی از گیم‌پلی بازی Call of Duty: Black Ops 4 منتشر شد [تماشا کنید]

امتیاز دهید post

در حالی که چندین هفته تا انتشار بازی Call of Duty: Black Ops 4 زمان باقی مانده است، شرکت اکتیویژن تریلر جدیدی را از گیم‌پلی آن منتشر کرده است. این بازی که در لیست مورد انتظار ترین عناوین پاییز بسیاری از علاقه مندان قرار گرفته است، ویژگی‌های جدید بسیاری دارد که آن را از نسخه‌های پیشین سری کال او دیوتی متمایز می‌کند.

جدیدترین تریلر بازی Call of Duty: Black Ops 4 حدوداً یک دقیقا زمان دارد و در آن شاهد سرازیر شدن زامبی‌های گرسنه، ربات‌های تیرانداز، نبردهای دریایی و … هستیم. به بیان دیگر این تریلر کوتاه، گیم‌پلی 3 بخش اصلی بازی، یعنی رقابت‌های چندنفره، بخش زامبی‌ها و بخش بلک اوت را با ریتمی تند و هیجان انگیز به صورت خلاصه وار نشان می‌دهد. در ادامه می‌توانید این تریلر را مشاهده کنید:

یکی از تفاوت‌های اصلی بازی Call of Duty: Black Ops 4 با نسخه‌های پیشین سری کال او دیوتی، عدم وجود بخش داستانی در آن است؛ بخشی که زمانی به خاطر داستان‌های حماسی‌اش از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار بود. اعضای استودیو تری‌ آرک که وظیفه ساخت بازی را بر عهده دارند در توضیح تصمیم خود گفتند تمایل کاربران به تجربه‌‌ی بخش داستان کاهش یافته است و با گذشت هر سال بخش چندنفره محبوبیت بیشتری بدست می‌آورد. به همین دلیل نیز در نهایت تصمیم به حذف این بخش گرفتند.

از دیگر تفاوت‌های اصلی، می‌توان به بخش بتل رویال اشاره کرد که در بازی Call of Duty: Black Ops 4 با نام بلک اوت (Blackout) شناخته می‌شود. چندی پیش، نسخه‌ی بتای بازی به صورت عمومی منتشر شد که به علاقه مندان اجازه می‌داد تا بلک اوت را برای مدت کوتاهی تجربه کنند. با توجه به بررسی تیم دیجیاتو از بتای این عنوان، به نظر می‌رسد امسال با کال او دیوتی هیجان انگیز، متفاوت و موفقی روبرو خواهیم بود.

در پایان، لازم به ذکر است که بازی Call of Duty: Black Ops 4 در تاریخ 20 مهر برای 3 پلتفرم پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی عرضه خواهد شد. همچنین به واسطه‌ قرارداد اکتیویژن با سونی، محتویات دانلودی بازی چند روز زودتر در اختیار دارندگان نسخه‌ی پلی استیشن قرار خواهد گرفت.

The post تریلر جدیدی از گیم‌پلی بازی Call of Duty: Black Ops 4 منتشر شد [تماشا کنید] appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط