تصاویر رسمی پیکسل ۳ و Pixel 3 XL لو رفت

امتیاز دهید post

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی

راستش را بخواهید گویا تا ۱۷ مهرماه که پیکسل ۳ و پیکسل ۳ اکس‌ال معرفی می‌شوند، قرار است هر روز خبری جدید از این دو گوشی جدید گوگل منتشر شود و دیگر با قاطعیت می‌توان گفت هیچ گوشی و گجتی در تاریخ به اندازه پیکسل ۳ لو نرفته است. در شرایطی که دو هفته تا معرفی این دو گوشی باقی مانده، امروز عکس‌های خبری و رسمی از این گوشی‌ها لو رفته که این دو گوشی را در دو رنگ سفید و مشکی به خوبی نشان می‌دهد. همچون چند دفعه گذشته، اینبار هم وب‌سایت WinFuture این اطلاعات را لو داده است.

دیگر شمارش دفعاتی که خبر و عکسی از این گوشی‌ها لو رفته، از دستمان در رفته است. شاید جالب‌ترین نوع این لو رفتن‌ها به زمانی برگردد که یک بار پیکسل ۳ اکس‌ال پشت یک تاکسی جا گذاشته شد و راننده آن‌را پیدا کرد و به جمع لو دهندگان اطلاعات پیکسل ۳ پیوست. در رندرهایی که در ادامه مشاهده خواهید کرد، بخش جلویی و پشت پشتی دستگاه همراه با بخش سمت چپ گوشی به خوبی دیده می‌شود. در بخش جلویی همانطور که انتظار داشتیم در نسخه بزرگ‌تر یک بریدگی واقعا نامناسب در بالای نمایشگر قرار گرفته که در آن دو دوربین و یک بلندگو که هم برای تماس و هم برای پخش صدا به صورت استریو استفاده می‌شود، قرار گرفته است. در لبه پایینی دستگاه که اتفاقا آن بخش نیز باریک نخواهد بود، بلندگوی اصلی دستگاه قرار گرفته است. نسخه معمولی پیکسل نیز قید بریدگی نمایشگر را زده و تمام این بخش‌های سخت‌افزاری را در طراحی مشابه پیکسل ۲ قرار داده است.

در بخش پشتی هر دو گوشی بسیار شبیه به هم هستند و طراحی آن نیز از پیکسل ۲ و نسل اول پیکسل الهام گرفته شده است. این بار بخش پشتی دستگاه کاملا شیشه‌ای بوده و با مات کردن بخش زیادی از آن، زبان طراحی پیکسل‌ها حفظ شده است. همچنین در نسخه سفید این گوشی‌ها، دکمه پاور به رنگ لیمویی خواهد بود و همراه با دکمه کم و زیاد کردن صدا، در لبه سمت راست دستگاه قرار می‌گیرد. لبه سمت چپ اما هیچ چیز خاصی نخواهد داشت.

تصویر پس زمینه این گوشی‌ها نیز با عدد ۳ انگلیسی ساخته شده و اشاره به نسل سوم بودن این گوشی‌ها دارد. مشخصات سخت‌افزاری این گوشی‌ها نیز بارها توسط شایعات مختلف تایید شده است. اسنپ‌دراگن ۸۴۵ در کنار چهار گیگابایت رم از مهم‌ترین بخش‌های گوشی هستند. دوربین دستگاه نیز همچنان هشت مگاپیکسلی بوده اما گویا بسیار بهتر از نسل قبلی عکس‌برداری خواهد کرد. بزرگ‌ترین تفاوت این دو گوشی در اندازه نمایشگر و حضور یا عدم حضور بریدگی خواهد بود. شما درباره بریدگی نمایشگر پیکسل ۳ اکس‌ال چه فکر می‌کنید؟ آیا این فاکتور مانع فروش خوب این گوشی خواهد شد؟

منبع: TheVerge

The post تصاویر رسمی پیکسل ۳ و Pixel 3 XL لو رفت appeared first on دیجی‌کالا مگ.

مطالب مرتبط