نمرات فورتزا هورایزن 4 منتشر شدند؛ بهترین انحصاری مایکروسافت در سال 2018

امتیاز دهید post

در حالی که چند روز تا انتشار بازی فورتزا هورایزن 4 زمانی باقی مانده است، وبسایت‌های فعال در حوزه بازی‌های ویدیویی نقدهای خود را از این بازی مورد انتظار منتشر کردند.

یکی از ویژگی‌های قابل توجه بازی فورتزا هورایزن 4، وجود تغییرات فصلی است که با در نظر گرفتن زیبایی‌های لوکیشن بازی، یعنی بریتانیا جلوه‌های خاص و چشم نوازی را در بازی ایجاد می‌کند. تغییرات فصلی نه تنها باعث تغییر در مناظر طبیعی خواهند شد، بلکه باعث تغییر در شرایط رانندگی و مسیرهای قابل دسترسی نیز می‌شوند. علاوه بر این، سازندگان بیش از 450 خودرو در بازی قرار داده‌اند که در میان‌ آن‌ها نام خودروی وُرتاگ (Warthog) از سری بازی‌های هیلو نیز دیده می‌شود.

تاکنون و با انتشار چهل‌وشش نقد مثبت از فورتزا هورایزن 4، این بازی توانسته به متای 92 دست یابد که آن را به «بهترین انحصاری مایکروسافت» در سال جاری میلادی تبدیل می‌کند. نویسنده‌ی وبسایت Trusted Reviews که نمره‌ی کاملی به این بازی داده است، آن را بهترین عنوان اتومبیلرانی می‌داند که تاکنون تجربه کرده است.

یکی دیگر از وبسایت‌هایی که نمره‌ی کاملی را به فورتزا هورایزن 4 داد، GamingTrend بود. نویسنده‌ در نقد خود نوشت بازی نامبرده یکی از بهترین عناوینی است که تاکنون تجربه کرده است. او در ادامه اضافه کرد مکانیک‌های شگفت انگیز رانندگی، تغییرات فصلی خیره کننده در دنیایی مشترک و مکانیک‌های نقش آفرینی اعمال شده از ویژگی‌های مثبت بازی هستند.

منتقد وبسایت IGN با اهدای نمره‌ی 96، به تمجید از فورتزا هورایزن 4 پرداخت. او در مقاله‌ی خود گفت احترام بسیاری برای فورتزا هورایزن 3 قائل است اما کیفیت فورتزا هرایزن 4 از تمام عناوین اتومبیلرانی جهان بازی که تاکنون منتشر شده‌اند بالاتر است. او همچنین گفت در این بازی، تجربه‌ای لذت بخش از رانندگی با دنیایی زیبا ترکیب شده است که همین موضوع باعث می‌شود دست کشیدن از تجربه‌ی آن کار بسیار سختی باشد.

در مقابل، نویسنده‌ی GamesRadar+ یکی از افرادی است که کمترین نمره‌، یعنی 80 را به فورتزا هورایزن 4 داده است. او در مقاله‌ی بررسی خود نوشت فورتزا هورایزن 4 به اندازه‌ی نسخه‌های پیشین این سری نمی‌تواند قابل توجه باشد. با وجود این، همچنان تجربه‌ای چالش برانگیز و تمام عیار را از حس رانندگی را به کاربران خود انتقال می‌دهد. او همچنین گفت زیباترین لحظه‌های رانندگی معمولاً در هنگام پاییز و زمستان خلق می‌شوند. به خصوص اگر بازی روی ایکس باکس وان ایکس تجربه شود.

وبسایت Attack of the Fanboy نیز یکی دیگر از وبسایت‌هایی بود که نمره‌ی 80 را برای فورتزا هورایزن 4 در نظر گرفت. منتقد این وبسایت در مقاله‌اش اشاره می‌کند شاید این بازی زیباترین و قوی‌ترین نسخه‌ از سری باشد اما هسته‌ی نسخه‌های پیشین در این بازی مشاهده می‌شود و تنها شاهد اعمال تغییرات کوچک در فرمول موفق آن‌ها بوده‌ایم.

فورتزا هورایزن 4

اگر با وجود انتشار این نقدها هنوز نسبت به خرید فورتزا هورایزن 4 تردید دارید، توصیه می‌کنیم نسخه‌ی آمازیشی این بازی را تجربه کنید. متاسفانه هیچ اطلاعاتی از محتویات این نسخه در دسترس نیست و تنها می‌دانیم که 27.83 گیگابایت فضای برای نصب نیاز دارد.

در پایان، لازم به ذکر است که بازی Forza Horizon 4 در تاریخ 10 مهر برای 2 پلتفرم ایکس باکس وان و پی سی عرضه خواهد شد. همچنین این بازی پس از عرضه به عناوین قابل بازی در سرویس ایکس باکس گیم پس اضافه می‌شود.

The post نمرات فورتزا هورایزن 4 منتشر شدند؛ بهترین انحصاری مایکروسافت در سال 2018 appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط