جستجوگر داخلی Android Messages پیشرفته‌تر می‌شود

امتیاز دهید post

گوگل که این روزها بیستمین سالگرد آغاز به کار جستجوگرش را جشن می‌گیرد، به تازگی از تغییرات جدیدی در اپلیکیشن Android Messages پرده برداشته. به لطف یک به‌روزرسانی، اندروید مسیج به زودی به گزینه‌های بیشتری برای جستجو مجهز می‌شود.

با امکانات جدید، می‌توانید راحت‌تر از قبل در مکالمات Android Messages به دنبال کلیدواژه‌ها بگردید. همچنین این امکان را خواهید داشت که جستجوهایتان را به فیلترهایی مثل نام مخاطب یا نوع محتوای رد و بدل شده محدود کنید.

برای دسترسی به امکانات جدید جستجو، لازم است روی آیکن سرچ اشاره کرده و یکی از مخاطبین‌تان را برگزینید. حالا می‌توانید به تاریخچه چت‌هایتان دسترسی پیدا کرده و به لطف گزینه سرچ در آن‌ها به دنبال محتوای مد نظرتان بگردید.

نکته خوب اینجاست که جستجوگر ارتقاء یافته اندروید مسیج نه فقط مکالمات دو نفره، بلکه مکالمات گروهی را هم در بر می‌گیرد و می‌تواند در میان تصاویر، ویدیوها، آدرس‌ها و لینک‌ها برایتان جستجو انجام دهد.

تمامی تغییراتی که گفتیم، قرار است تا انتهای هفته جاری برای کلیه کاربران اندروید مسیج منتشر شود. پیشنهاد می‌کنیم که تا انتشار این آپدیت، مطالعه مقاله آموزشی دیجیاتو برای «ارسال پیامک با Android Messages تحت وب» را از دست ندهید.

The post جستجوگر داخلی Android Messages پیشرفته‌تر می‌شود appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط