دوربین فوری فوجی فیلم SQ20 معرفی شد

امتیاز دهید post

فوجی فیلم از دومین دوربین فوری خود رونمایی کرده که از قابلیت غیر منتظره فیلمبرداری پشتیبانی می کند.

این دوربین با نام Instax Square SQ20 توانایی فیلمبرداری تا ۱۵ ثانیه و ذخیره آن روی کارت SD را دارد با این حال هدف از این کار ایجاد افکت های جدید روی تصاویر و انتخاب بهترین فریم است.

با استفاده از «مود حرکت» فوجی فیلم SQ20 می توانید از فایل های ویدیویی بهترین فریم را انتخاب کرده و در همان لحظه چاپ کنید. گزینه دیگر ایجاد اکسپوژر طولانی فیک است که باعث مات شدن حرکات ثبت شده در ویدیو می شود. علاوه بر این یک نوار فیلم ۳۵ میلیمتری مجازی نیز وجود دارد که می توان آن را روی تصاویر ثبت شده در ویدیو اعمال کرد.

متاسفانه فوجی فیلم این دوربین را نسبت به نسل قبلی SQ10 ضعیف تر کرده، برای مثال در حالی که نسخه قبلی از سنسور ۱ روی ۵ اینچی بهره می برد حالا SQ10 به سنسور ۱ روی ۴ اینچی مجهز شده است. لنز دوربین هنوز دارای گشودگی دریچه f/2.4 است اما حسگر کوچکتر به معنی کاهش میدان دید خواهد بود. فاصله کانونی گجت نیز برابر ۳۳.۴ میلی متر است.

فوجی فیلم برای کاهش تاثیر این مساله روی خروجی یک تابع زوم دیجیتال را به ماژول اضافه کرده که اجازه زوم ۴ برابری را به کاربر می دهد. مدل جدید از جهات دیگر شباهت زیادی به SQ10 دارد و برخی کاربران امیدوار بودند که این دوربین به قابلیت اتصال وای فای مجهز شود که محقق نشده است.

فوجی فیلم SQ20 در اواخر همین ماه به بازار عرضه می شود اما قیمت آن هنوز مشخص نشده است. مدل قبلی این دوربین در هنگام عرضه اولیه نرخی برابر با ۲۸۰ دلار داشت که بعدا تا حدود ۲۰۰ دلار نیز کاهش پیدا کرد، از اینرو مدل جدید هم احتمالی قیمتی در همین حدود خواهد داشت.

The post دوربین فوری فوجی فیلم SQ20 معرفی شد appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط