نسخه تحت وب اینستاگرام حالا از نوتیفیکیشن‌‌ ها پشتیبانی می‌ کند

امتیاز دهید post

برای اولین بار، از این پس هنگام چک کردن اینستاگرام از طریق مرورگر می‌توانید نوتیفیکیشن‌های دریافتی خود را در لحظه ببینید. به گزارش اندروید پلیس این قابلیت در حال حاضر فقط در مرورگر گوگل کروم پشتیبانی شده و اثری از آن در مرورگرهای سافاری و فایرفاکس دیده نمی‌شود.

برای دریافت نوتیفیکیشن در مرورگر، اینستاگرام در ابتدا از شما درخواست مجوز می‌کند. بعد از صدور مجوز به محض آنکه کسی به شما درخواست دوستی داده یا زیر پست‌تان نظری بگذارد، با نوتیفیکیشن از این موضوع باخبر خواهید شد.

نوتیفیکیشن‌های تحت مرورگر اینستاگرام را می‌توانید هم در موبایل و هم دسکتاپ مشاهده کنید. ضمنا اینستاگرام لایت هم شامل این تغییر می‌شود. همانطور که می‌دانید، اینستاگرام لایت نسخه سبک وزن و کم‌مصرف این شبکه‌ اجتماعیست که اوایل امسال در مکزیک منتشر شد و کم کم با بیرون آمدن از فاز آزمایشی به مرحله انتشار بین‌المللی نزدیک‌ می‌شود.

تغییرات اخیر نشان‌دهنده آنند که اینستاگرام می‌خواهد تجربه کار با نسخه تحت‌ وب و نسخه لایت اپلیکیشن خود را به اپلیکیشن اصلی نزدیک‌تر سازد. با این وجود هنوز تفاوت‌های بزرگی وجود دارند. به عنوان مثال، هنوز نمی‌توانید در نسخه لایت و تحت وب ویدیو آپلود کنید. ضمنا پیام‌های دایرکت نیز در این دو پشتیبانی نمی‌شوند.

The post نسخه تحت وب اینستاگرام حالا از نوتیفیکیشن‌‌ ها پشتیبانی می‌ کند appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط