لانچ تریلر Assassin’s Creed Odyssey را اینجا ببینید [تماشا کنید]

امتیاز دهید post

کمتر از ۱۰ روز دیگر تا عرضه Assassin's Creed Odyssey باقی مانده و به همین مناسبت یوبیسافت تریلر جدیدی را از این بازی عرضه کرده است.

همان‌طور که از تریلر و سایر ویدیوهای منتشر شده از این بازی پیداست، ادیسه در واقع فصل جدیدی برای سری اساسینز کرید محسوب می‌شود که در آن المان‌های نقش آفرینی، اهمیت فراوانی پیدا خواهند کرد. البته هنوز نبردهای شلوغ و صحنه‌های سینمایی مانند همیشه یکی از بخش‌های اصلی گیم‌پلی بازی خواهند بود.

یکی از تغییرات ادیسه نسبت به گذشته به تاثیرگذار بودن انتخاب‌های کاربر در نحوه رقم خوردن سرنوشت داستان است. یوبی‌سافت اعلام کرده که بازیکن در ساخت دنیای خودش مختار است و هر کدام از تصمیم‌ها تاثیرات گوناگونی را روی روند بازی خواهند گذاشت. این انتخاب‌ها با وجود این که تاثیرات گوناگونی دارند،‌ همه سیاه یا سفید نیستند و هر کدام از آن‌ها به طور همزمان، اتفاق‌های مثبت و عواقبی منفی را برای شما به بار خواهند آورد.

البته قدرت انتخاب شما تنها به دیالوگ‌ها محدود نمی‌شود و می‌توانید نحوه مبارزه کردن خودتان را نیز مشخص کنید. به طور کل مبارزات این عنوان به 3 زیر شاخه تقسیم می شوند و نقشى مهم را در گيم پلى اديسه ايفا خواهند کرد. این زیر شاخه ها به شما اجازه خواهند داد كه راه هاى متفاوتى را براى نفوذ در قلعه و از بين بردن دشمنى خاص در اختيار داشته باشيد.

یونان باستان که ما در نقش الکسیوس یا کاساندرا داستان ادیسه را در آن تجربه خواهیم کرد، وسعت بسیاز زیادی دارد و در واقع بزرگترین نقشه اساسینز کرید محسوب می‌شود. همچنین همانند اوریجینز، یک حالت اکتشاف در بازی وجود خواهد داشت که شما بتوانید همانند یک توریست و بدون دغدغه برخورد با دشمنان، از یونان باستان به روایت یوبی‌سافت بازدید کنید.

بازی Assassin’s Creed Odyssey در تاریخ 13 مهر برای 3 پلتفرم پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی عرضه خواهد شد.

The post لانچ تریلر Assassin’s Creed Odyssey را اینجا ببینید [تماشا کنید] appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط