دعوت‌نامه مراسم معرفی وان پلاس ۶T لو رفت

امتیاز دهید post

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی

تا کنون دیده بودیم که عکس‌ها و اطلاعاتی از گوشی‌هایی که قرار است معرفی شود لو رفته باشد اما لو رفتن دعوت‌نامه مراسم معرفی یک گوشی، از معدود دفعاتی است که لو می‌رود. خبرها را دنبال کرده باشید احتمالا می‌دانید که به زودی پرچمدار جدید وان پلاس با نام OnePlus 6T معرفی خواهد شد و هرچه به زمان معرفی آن نزدیک‌تر می‌شویم، اطلاعات بیشتری از این گوشی منتشر می‌شود.

در تصویر دعوت‌نامه مراسم وان پلاس ۶T عبارت Unlock The Speed روی یک تصویر که به ظاهر گوشی جدید این شرکت خواهد بود ثبت شده که احتمالا به قرار گرفتن سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر دستگاه اشاره دارد. همچنین در این دعوت‌نامه ذکر شده که مراسم مذکور در تاریخ ۲۵ مهر‌ماه معرفی می‌شود که زمان زیادی تا آن باقی نمانده است. همچنین این مراسم گویا در یکی از بزرگ‌ترین بازارهای فروش وان‌پلاس یعنی کشور هند برگزار خواهد شد.

دعوت‌نامه مراسم معرفی OnePlus 6T

انتخاب چنین روزی از طرف وان پلاس به نظر تصمیم استراتژیکی به نظر می‌رسد چرا که درست یک روز قبل از معرفی این گوشی، شاهد معرفی پرچمدار جدید هواوی یعنی Mate 20 Pro در تاریخ ۲۴ مهرماه در شهر لندن خواهیم بود.

اگر با برند اوپو و وان پلاس به اندازه کافی آشنایی داشته باشید، احتمالا می‌دانید که معمولا گوشی‌های این دو شرکت شباهت زیادی به یکدیگر داشته‌اند. حالا نیز تصور می‌شود که گوشی Oppo R17 Pro درواقع وان پلاس ۶T باشد که شرکت اوپو با تغییراتی کوچک و البته رابط کاربری مخصوص خود عرضه کرده است. قرار بود گوشی وان پلاس ۶T نیز مثل گوشی اوپو از سه دوربین در بخش پشتی برخوردار باشد اما با توجه به تصاویری که از این گوشی منتشر شده، احتمالا تنها دو دوربین در بخش پشتی این گوشی وجود خواهد داشت.

بریدگی نمایشگر این گوشی نیز احتمالا بسیار کوچک و شبیه به قطره آب خواهد بود که پیش‌تر گوشی‌های زیادی از شرکت‌های چینی با این بریدگی معرفی شده‌اند. نمایشگر دستگاه هم انتظار می‌رود ۶.۴ اینچی با تکنولوژی AMOLED و همینطور رزولوشن Full HD+ باشد. همچنین نکته بعدی احتمالا دریافت گواهی IP برای این گوشی بوده که این یعنی بالاخره اولین گوشی وان پلاس که استاندارد ضدآب بودن را دارا است، معرفی خواهد شد. یک نکته منفی که درباره این گوشی وجود دارد نیز حذف جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون بوده که تا پیش از این برند وان پلاس به دارا بودن این جک در گوشی‌های خود افتخار می‌کرد اما گویا تصمیم گرفته برای استفاده از باتری بزرگ‌تر، قید پورت هدفون را بزند.

شما درباره این گوشی چه فکر می‌کنید؟ ممکن است وان پلاس در لحظه آخر تصمیم بگیرد سه دوربین را در بخش پشتی قرار دهد یا با همان دو دوربین عرضه خواهد شد؟

منبع: GSMArena

The post دعوت‌نامه مراسم معرفی وان پلاس ۶T لو رفت appeared first on دیجی‌کالا مگ.

مطالب مرتبط