بازی‌های رایگان ماه اکتبر ایکس باکس لایو اعلام شد

امتیاز دهید post

همان‌طور که با نزدیک شدن به آغاز ماه اکتبر انتظار می‌رفت، شرکت مایکروسافت فهرست بازی‌های رایگان این ماه برای سرویس ایکس باکس لایو را اعلام کرد. با توجه به لیست منتشر شده، کاربران اشتراک طلایی از تاریخ 1 الی 31 اکتبر قادر خواهند بود تا 4 بازی مختلف را به صورت رایگان دریافت کنند. دو بازی Overcooked و Victor Vran برای دارندگان ایکس باکس وان و دو بازی Stuntman: Ignition و Hitman: Blood Money نیز برای دارندگان ایکس باکس 360 در نظر گرفته شده‌اند.

Overcooked یک بازی چندنفره‌ی همکاری است که باید مراحل را با کمک حداکثر چهار دوست خود پشت سر بگذارید. در این بازی کاربر باید بر اساس سفارش‌های دریافتی، غذاهای مورد نظر را بپزد و پیش از اینکه زمانسنج صفر شود، آن را به مشتری تحویل دهد. Victor Vran نیز یک بازی در سبک اکشنِ نقش آفرینی است که شباهت‌هایی به بازی Diablo III دارد.

در بازی Stuntman: Ignition کاربر کنترل یک راننده‌ی بدلکار در هالیوود را بر عهده می‌گیرد که باید با تلاش و کوشش خود را به فیلم‌های بلاک باستر برساند. بازی Hitman: Blood Money نیز همانند دیگر نسخه‌های سری هیتمن، درباره‌ی مامور 47 است که باید با سفر به لوکیشن‌های مختلف از جمله لاس وگاس و نیو اورلئان اهداف خود را به قتل برساند.

همچنین باید اضافه کرد که هر دو بازی در نظر گرفته شده برای ایکس باکس 360 از قابلیت Backward compatibility پشتیبانی می‌کنند. در نتیجه کاربران کنسول ایکس باکس وان نیز می‌توانند با دریافت این دو بازی به تجربه‌ی آن‌ها بپردازند.

ایکس باکس وان

  • Overcooked – نُه مهر الی نه آبان
  • Victor Vran – بیست‌وچهار مهر الی بیست‌وپنج آبان

ایکس باکس 360

  • Stuntman: Ignition – نه الی بیست‌وچهار مهر
  • Hitman: Blood Money – بیست‌وپنچ الی نه آبان

در پایان، باید اضافه کرد که هنوز برای دریافت برخی از بازی‌های رایگان ماه سپتامبر فرصت باقی است. هم اکنون کاربران کنسول ایکس باکس وان می‌توانند دو بازی Prison Architect و Livelock و کاربران کنسول ایکس باکس 360 نیز می‌توانند بازی Sega Vintage Collection: Monster World را دریافت کنند. همچنین با مراجعه به این مطلب می‌توانید تمامی بازی‌هایی را مشاهده کنید که در سال 2018 از طریق اشتراک طلایی ایکس باکس لایو به صورت رایگان قابل دریافت بوده‌اند.

The post بازی‌های رایگان ماه اکتبر ایکس باکس لایو اعلام شد appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط