سه موبایل جدید نوکیا همراه با پشتیبانی از پلتفرم ARCore گوگل از راه می‌رسند

امتیاز دهید post

چندی پیش کالبدشکافی فایل APK آخرین نسخه از پلتفرم ARCore گوگل نشان داد که دو موبایل وان پلاس 6T و هواوی میت 20 پرو از این پلتفرم واقعیت افزوده پشتیبانی خواهند کرد. حالا به نظر می رسد که در برخی از کدها، اشاره ای به سه موبایل معرفی نشده از نوکیا نیز شده که هرسه با پشتیبانی از این پلتفرم از راه می رسند.

کار را با دیوایس پریمیوم نوکیا آغاز می کنیم. در یکی از خطوط کدها به عبارت «AOP-sprout» اشاره شده که از پیش می دانیم به موبایل نوکیا 9 تعلق دارد؛ اسمارت فونی که گفته می شود طی پاییز امسال عرضه خواهد شد. با این حال اطلاعات اخیر نیز نشان داده اند که HMD Global احتمالاً عرضه این موبایل دوربین-محور را تا کنگره جهانی موبایل 2019 به تعویق خواهد انداخت.

علاوه بر نوکیا 9، عبارت «PNX_sprout» هم در میان کدها دیده می شود که در واقع مخففی برای کلمه «Phoenix – ققنوس» است. پیشتر شنیده ایم که موبایل نوکیا 7.1 پلاس با این نام رمز شناخته می شود و مشخصاتی مانند چیپست اسنپدراگون 710 و بریدگی نمایشگر خواهد داشت. ضمناً انتظار می رود که سیستم دوربین دوگانه ای در پشت دستگاه تعبیه شده باشد که در همکاری با Zeiss توسعه یافته.

و در نهایت کالبدشکافی APK به موبایلی سوم و مرموز به نام «CTL_sprout» اشاره دارد که هم اکنون نام واقعی آن مشخص نیست. اما از آن جایی که HMD Global طی چند وقت اخیر به صحبت درباره یک موبایل گیمینگ جدید پرداخته، احتمالاً این دستگاه همان موبایل گیمینگ باشد.

The post سه موبایل جدید نوکیا همراه با پشتیبانی از پلتفرم ARCore گوگل از راه می‌رسند appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط