معرفی اپلیکیشن Stellio؛ زیبایی موسیقی در دستان شما

امتیاز دهید post

امروزه پخش کننده‌های موسیقی بسیار زیادی در پلی استور و اپ استور یافت می‌شوند. برخی از آن‌ها تمرکزشان روی کیفیت صدای ارائه شده است و برخی دیگر بیشتر به زیبایی محیطی پخش کننده‌هایشان دقت می‌کنند و به ارائه‌‌ی تجربه‌ای ساده از موسیقی راضی‌اند. اما اپلیکیشن Stellio توجهش را روی هر دو بخش قرار داده.

در این مطلب قصد داریم به معرفی نرم افزار کاربردی یاد شده بپردازیم. یکی از پلیر‌هایی که شاید کمتر نامش را شنیده باشید. اما به نظر می‌رسد حرف‌های قابل توجهی برای گفتن داشته باشد.

همانطور که در ابتدا اشاره کردیم، اپلیکیشن Stellio روی هر دو موضوع اصلی یک پخش کننده‌ی خوب موسیقی تمرکز کرده. هم استفاده از محیطی جذاب و هم ارائه‌ی کیفیتی مناسب از موسیقی. علاوه بر این، این اپلیکیشن ویجت‌های جذاب و قابل توجهی ارائه می‌کند که در گوشی‌های اندرویدی قابل استفاده هستند.

این اپ حتی پا را فراتر گذاشته و از موتور صوتی خاصی بهره می‌برد که به کاربران امکان دسترسی به تنظیم کننده (Equalizer) دوازده بانده را می‌دهد. همچنین این اپلیکیشن از یک ویژگی به نام Crossfade‌ بهره‌مند شده که با استفاده از آن تغییر ترک‌های مختلف موسیقی بسیار روان و دلنشین انجام می‌پذیرد. در مقابل کراس فید Gapless قرار دارد که کاملا برعکس عمل می‌کند و بدون کوچکترین وقفه‌ای ترک‌های موسیقی را پشت سر هم اجرا می‌کند.

اما ویژگی‌های این اپلیکیشن به همین جا ختم نمی‌شوند. اپلیکیشن Stellio به طور کامل از مچ‌ بند‌های هوشمند پشتیبانی می‌کند. به راحتی می‌توان از طریق این مچ بند‌ها موسیقی‌های در حال اجرا را عقب و جلو کرد. این کار با بهره مندی از هدفون‌ها و همچنین تکان دادن تلفن همراه هم امکان پذیر است.

اپلیکیشن Stellio

در سمت راست ویژگی Sleep Timer قابل مشاهده است. همچنین بهره‌مندی این پلیر از تنظیم کننده‌ی ۱۲ بانده را می‌توانید در تصویر وسط مشاهده کنید. تصویر سمت چپ هم به خوبی محیط کاربر پسند این اپلیکیشن را به تصویر کشیده است.

این اپلیکیشن مثل بسیاری از پخش کننده‌های موسیقی دیگر از ویژگی دسته بندی آهنگ‌ها هم بهره‌مند شده است. همچنین می‌توانید به صورت دستی با ایجاد تگ‌هایی خاص به شخصی سازی این ویژگی بپردازید.

اما یکی از نکاتی که این پلیر را از دیگر پخش کننده‌های موسیقی تلفن‌های همراه متمایز می‌کند، بهره مندی از ویژگی‌ Sleep Timer است. این ویژگی همانطور که از نامش پیداست، امکانی فراهم می‌کند که با استفاده از آن می‌توان بعد از شنیدن تعداد خاصی از ترک‌های موسیقی یا گذشت مدت زمانی خاص استراحت کرد. در واقع بعد از به پایان رسیدن زمان تعیین شده، این اپلیکیشن ادامه‌ی پخش موسیقی را متوقف خواهد کرد.

در این بین باید به یکی دیگر از مزیت‌های اپلیکیشن Stellio اشاره کنیم. این اپلیکیشن با استفاده از اینترنت متن آهنگ‌های مختلف را پیدا می‌کند و می‌توانید با ذخیره‌سازی آن‌ها برای همیشه به صورت آفلاین از متن‌ها استفاده کنید. Stellio همچنین به شما اجازه می‌دهد تا از بین متن‌های مختلفی که از اینترنت پیدا کرده است انتخاب کنید تا احتمال اشتباه را به حداقل برساند.

حتی با این همه ویژگی که به صورت تخصصی روی پخش موسیقی تمرکز دارد، نمی‌توان از رابط کاربری بسیار خوب و امکانات بی‌نظیر Stellio غافل شد. همانطور که در ابتدای متن گفتیم، Stellio توجه زیادی به زیبایی داشته. یکی از اصلی ترین ادعاهای سازندگان این پخش کننده روی استفاده از تم‌های بسیار متنوع و رنگ‌های مختلف است.

اپلیکیشن Stellio

در تصویر سمت چپ تنظیمات بسیار زیاد در رابطه با محیط ظاهری برنامه را مشاهده می‌کنید. از ویژگی‌های خوب Stellio بهره‌مندی از راهنمای مختصر و مفید است که هر بخشی از برنامه را توضیح می‌دهد.

شما می‌توانید از بین رنگ‌های مختلف، رنگ مورد نظر خود را پیدا کنید و از آن در محیط اپلیکیشن استفاده کنید. به طور پیش فرض این اپلیکیشن از رنگ روشن استفاده می‌کند. Stellio این امکان را فراهم کرده است تا کاربران بتوانند رنگ بخش‌های بسیار زیادی از اپلیکیشن را تغییر دهند. البته بسیاری از ویژگی‌های جذاب تر این اپلیکیشن در نسخه‌ی پولی آن وجود دارد و نسخه‌ی رایگان Stellio با محدودیت‌هایی مواجه است.

همچنین این اپلیکیشن با استفاده از اینترنت کاور موسیقی‌هایی که فاقد تصویر مناسب هستند را پیدا می‌کند. البته می‌توانید به راحتی این ویژگی را غیر فعال کنید یا اینکه تنها به آن اجازه‌ی دانلود کاور‌ آهنگ‌های مختلف از طریق وای فای را بدهید.

اپلیکیشن Stellio یکی از پخش کننده‌هایی است که توجه زیادی روی کیفیت موسیقی و همچنین رابط کاربری داشته. این موضوع را می‌توان به راحتی و تنها با چند دقیقه استفاده از این اپلیکیشن متوجه شد. بنابراین شاید این پخش کننده بتواند گزینه‌ی نسبتا مناسبی برای دارندگان گوشی‌های اندرویدی باشد تا بتوانند علاوه بر کیفیت مناسب، از زیبایی این اپلیکیشن هم بهره‌مند شوند.

Stellio Player

  • Stellio Player
  • قیمت: رایگان
  • سازنده: Stellio Soft
  • سیستم عامل: اندروید
  • حجم: 12 مگابایت
  • دانلود:
  • گوگل پلی

The post معرفی اپلیکیشن Stellio؛ زیبایی موسیقی در دستان شما appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط