مدل جدید اوپو فایند اکس با حافظه رم 10 گیگابایتی در راه است

امتیاز دهید post

چند وقتی است که اخباری درباره توسعه اسمارت فون هایی با حافظه رم 10 گیگابایتی به گوش می رسد. موبایل معرفی نشده ویوو Xplay7 و ROG Phone ایسوس از جمله موبایل هایی هستند که با این میزان از حافظه رم عرضه خواهند شد. اما بنابر لیست اخیر وب سایت رگولاتوری TENAA به نظر می رسد اوپو با موبایل Find X نخستین برندی باشد که دست به عرضه چنین موبایلی می زند.

اوپو فایند اکس هم اکنون با رم 8 گیگابایتی و 128 یا 256 گیگابایت حافظه رم عرضه شده است اما IceUniverse، افشاگر نام آشنای چینی تصویری از لیست TENAA منتشر کرده که حافظه رم 10 گیگابایتی و رام 256 گیگابایتی را نشان می دهد. گفتنی است که سایر مشخصات این مدل بهبودیافته تفاوتی با مدل پایه ندارد.

اوپو فایند اکس به نمایشگری امولد و 6.42 اینچی مجهز شده و رزولوشن 2340×1080 را به نمایش در می آورد. این موبایل از طراحی بدون حاشیه بهره مند شده و دوربین جلو و سنسورهای تشخیص سه بعدی چهره را «در پشت نمایشگر» قایم کرده است. در واقع یک اسلایدر بیرون جهنده پشت بخش بالایی دستگاه تعبیه شده که سنسورهای مختلف از جمله دوربین دوگانه اصلی را در مواقع نیاز در دسترس قرار می دهد.

این موبایل از چیپست اسنپدارگون 845 به عنوان قلب تپنده بهره می برد و به دوربین سلفی 25 مگاپیکسلی و دوربین اصلی دوگانه با ترکیب سنسورهای 16 و 25 مگاپیکسلی تجهیز شده. اندروید 8.1 اوریو به صورت پیش فرض روی دستگاه به اجرا در می آید و باتری 3730 میلی آمپری آن از شارژ سریع پشتیبانی می کند. مدل پایه دستگاه هم اکنون 727 دلار قیمت دارد و گفته می شود این قیمت برای مدل مجهز به 10 گیگابایت رم معادل 1163 دلار خواهد بود.

The post مدل جدید اوپو فایند اکس با حافظه رم 10 گیگابایتی در راه است appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط