مدیران لنوو موبایل کشویی و معرفی نشده Z5 پرو را به نمایش گذاشتند

امتیاز دهید post

در حالی که چند هفته به تاریخ معرفی لنوو Z5 پرو باقی مانده، مدیران این شرکت چینی نسخه ای از آن را به نمایش گذاشته اند.

در شهریور ماه «چَنگ چِنگ» معاون گروه لنوو با انتشار یک ویدیو از یک تلفن هوشمند کشویی رونمایی کرد. شایعات ادعا می‌کردند که این تلفن همراه لنوو Z5 پرو نام دارد و حالا در حین مراسم دو روزه‌ی لنوو در پکن، این شرکت نه تنها نام این تلفن لغزنده را تایید کرد، بلکه زمان رونمایی رسمی آن را در ماه آینده مشخص ساخت.

طی این مراسم «لیو جین»، رئیس بخش چینی لنوو و «چَنگ چِنگ» از لنوو Z5 پرو رونمایی کردند. تلفن هوشمند لنوو Z5 پرو در واقع نسخه‌ای پیشرفته تر از Z5 خواهد بود. از ویژگی‌های Z5 می‌توانیم به بریدگی بالای نمایشگر آن اشاره کنیم، اما تلفن همراه جدید لنوو از صفحه‌ای بدون حاشیه‌ و طراحی کشویی بهره خواهد برد.با توجه به تصاویری که از مراسم رونمایی از لنوو Z5 پرو گرفته شده، به نظر می‌رسد این تلفن هوشمند می‌تواند همه را از نظر نسبت ابعاد صفحه نمایش به بدنه، شگفت زده کند. این گوشی همچنین دارای حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر است.

تلفن هوشمند لنوو Z5 از چیپست اسنپدراگون 636 استفاده می‌کند. بنابراین می‌توان انتظار داشت نسخه‌ی پیشرفته تر آن، یعنی Z5 پرو از چیپستی قدرتمند تر بهره ببرد. از شایعات اینگونه بر می‌آید که تراشه مورد استفاده در این گوشی اسنپدراگون ۸۴۵ خواهد بود.

بخش کشویی Z5 پرو میزبان همه‌ی موارد ضروری از جمله دوربین سلفی و دیگر سنسورهای مورد نیاز است. قسمت جلویی این دوربین به طور عمده توسط صفحه نمایش پوشانده شده و تنها حاشیه‌های بسیار نازکی از بدنه را می‌توان در آن مشاهده کرد. بنابراین می‌توانیم انتظار داشته باشیم نسبت ابعاد صفحه نمایش به بدنه‌ی این تلفن همراه نزدیک به ۱۰۰ درصد باشد.

لنوو هنوز زمان دقیق عرضه‌ی Z5 پرو را اعلام نکرده. تلفن هوشمند دیگری که از ویژگی کشویی مشابهی بهره‌مند است -یعنی شیائومی Mi MIX 3- مهر ماه رونمایی می‌شود. حتی شیائومی هم زمان دقیق عرضه‌ی تلفن همراه جدید خود را اعلام نکرده است.

The post مدیران لنوو موبایل کشویی و معرفی نشده Z5 پرو را به نمایش گذاشتند appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط