در یک حادثه، تبلت جان یک دختر بچه‌ی اسپانیایی را گرفت

امتیاز دهید post

بعد از برخورد شدید ماشین با اتوبوس مدرسه در اسپانیا، دختر بچه‌ای ۳ ساله جانش را از دست داد.

طبق گزارشات محلی به نظر می‌رسد که کودک به روی صندلی محافظ کودکان در ماشین نشسته بود اما به علت برخورد شدید در هنگام تصادف، تبلت با صورت کودک برخورد داشت و باعث مرگ وی شد.

طبق ادعای ماموران، اتفاقی که در «ویلانووا ده آروسا» -شهری کوچک در شرق اسپانیا- افتاده بسیار نادر تلقی می‌شود.

نام این کودک فاش نشده اما طبق گزارشات به نظر می‌رسد که نوه‌ی یکی از تاجران به نام اسپانیایی باشد. اگرچه که دلیل این مرگ هنوز به طور رسمی تایید نشده، اما پلیس اعلام کرده که احتمالا دلیل مرگ برخورد تبلت با صورت کودک بوده است.

مادر ۲۶ ساله‌ی کودک و همینطور یکی از بچه‌هایی که در اتوبوس مدرسه حضور داشت، در این تصادف دچار جراحات جزئی شدند. «پیت ویلیامز» یکی از ماموران خبره‌ی محافظت جاده به BBC گفت:

این اتفاقی ناگوار است که باعث ترس همه‌ی پدر و مادر‌هایی که به کودکانشان در ماشین اجازه‌ی استفاده از تبلت یا تلفن‌های هوشمند -به عنوان وسیله‌ای برای سرگرم شدن- را می‌دهند، خواهد شد.

ما شاهد اتفاقی مشابه نبودیم اما واضح است که در ماشینی که با سرعت زیاد در حال حرکت است، هر وسیله‌ای که به جایی متصل نباشد، می‌تواند هنگام تصادفات جاده‌ای تبدیل به آلت قتل شود.

مرگ یک دختر بچه

این اتفاق باعث بروز نگرانی‌هایی در افراد شده. البته وسیله‌هایی برای متصل کردن تبلت‌ها به صندلی در ماشین‌ها وجود دارند، اما به حدی دور هستند که هیچ کودکی قدرت استفاده از آن‌ها را ندارد.

از طرفی با اینکه توصیه می‌شود از حمل کردن وسایلی که در ماشین رها باشند خودداری شود، اما هیچ قانون رسمی از وجود این وسایل در ماشین‌ها جلوگیری به عمل نمی‌آورد.

The post در یک حادثه، تبلت جان یک دختر بچه‌ی اسپانیایی را گرفت appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط