بازیگر زن مشهور در برابر خبرنگاران از کوین اسپیسی دفاع کرد

امتیاز دهید post

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی

جودی دنچ بازیگر ۸۳ ساله بریتانیایی با دفاع از کوین اسپیسی، از حذف این بازیگر سینما از فیلم «تمام پول‌های جهان» (All the Money in the World) انتقاد کرده است.
جودی دنچ بازیگر بریتانیایی تئاتر و سینما است که بیش از ۵۰ سال سابقه حضور در سینما را دارد و دارای شهرتی جهانی است. دنچ که یکی از بازیگران مشهور و شاخص تئاتر در بریتانیا بود از سال ۱۹۶۴ فعالیت خود را به سینما هم گسترش داد. بازی در فیلم‌هایی چون هنری پنجم، شکسپیر عاشق، آیریس و حضور در تعدادی از فیلم‌های مجموعه جیمز باند برای این هنرپیشه زن جوایز متعددی به همراه داشت.
این روزها جشنواره سن سباستین در حال برگزاری است (از ۳۰ شهریور تا ۷ مهر) و جودی دنچ که در این جشنواره حضور داشته در مصاحبه‌ای اظهاراتی خبرساز را پیرامون کوین اسپیسی مطرح کرده است. چنان‌که احتمالا تا به حال شنیده‌اید، مدتی پیش اتهاماتی درباره تعرض جنسی علیه کوین اسپیسی مطرح شد و کار دست این ستاره سینما داد. رسوایی‌هایی که کمترین عوارضش کنار گذاشته شدن او از پروژه‌های مختلف سینمایی و تلویزیونی بود. یکی از این پروژه‌ها که حذف اسپیسی از آن بسیار خبرساز شد فیلم‌ سینمایی تمام پول‌های جهان بود. ریدلی اسکات کارگردان این فیلم مجبور شد پس از رسانه‌ای شدن رسوایی مربوط به اسپیسی تمامی صحنه‌هایی که این بازیگر در آن‌ها حضور داشت را حذف کند و مجددا با کریستوفر پلامر به فیلم‌برداری و تکمیل این اثر سینمایی بپردازد.
دنچ که جایزه مربوط به یک عمر فعالیت را در جشنواره سن سباستین دریافت کرد در گفت‌وگو با خبرنگاران به کوین اسپیسی اشاره کرده و ضمن دفاع از او و شگفت‌انگیز خطاب‌کردن او، گفت نمی‌تواند این شیوه برخورد با اسپیسی و این شکل کنار گذاشتن او از فیلم سینمایی تمام پول‌های جهان را بپذیرد. این بازیگر مشهور زن معتقد است کوین اسپیسی هر کاری هم که انجام داده باشد دلیل بر حذف او از فیلم‌هایی که پیش از این اتهام بازی کرده نمی‌شود. دنچ به مثال‌های مشابهی اشاره می‌کند و می‌گوید اساسا در مورد فردی که قانون را نقض کرده باشد باید گذشته و تاریخ و فیلم‌هایی که او در آن‌ها ایفای نقش کرده را بیرون بکشیم و اثر او را از آن‌ها پاک کنیم؟ موضوعی که از نظر این هنرپیشه بریتانیایی کاملا غیرقابل قبول است.
پیش از این حذف اسپیسی از مجموعه تلویزیونی خانه پوشالی که قرار است در ماه‌های آینده از شبکه نت‌‎فلیکس پخش شود هم خبرساز شده بود.

The post بازیگر زن مشهور در برابر خبرنگاران از کوین اسپیسی دفاع کرد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

مطالب مرتبط