لوکاس فیلم تجربه واقعیت مجازی جدیدی با محوریت دارت ویدر می‌سازد

امتیاز دهید post

دارت ویدر قرار است به دنیای واقعیت مجازی بیاید؛ هرچه نباشد او به پوشیدن نقابی سنگین وزن و نه چندان خوش منظر عادت دارد. آکیلس، بازوی واقعیت مجازی فیسبوک شب گذشته مراسم سالانه آکیلس کانکت را برگزار کرد که در جریان آن از هدست مستقل و 400 دلاری آکیلس کوئست رونمایی شد. کمپانی مورد اشاره در بخشی دیگر از این مراسم اعلام کرد که مجموعه ای سه اپیزودی درباره دارت ویدر برای آکیلس کوئست در حال توسعه است که نخستین اپیزود آن، طی فصل بهار و همراه با هدست کوئست عرضه می شود.

استودیوی ILMxLab ساخت این عنوان سه اپیزودی را برعهده گرفته است؛ یکی از زیرمجموعه های لوکاس فیلم که به صورت خاص در زمینه سرگرمی های مرتبط با واقعیت مجازی تبحر دارد. اگرچه واقعیت مجازی هنوز هم گام های ابتدایی را برای جلب توجه عموم مردم بر می دارد، فرنچایز استار وارز بارها در این فرمت استفاده شده است. دیزنی سال گذشته از تجربه On-Rail جالبی به نام Star Wars: Secrets of the Empire رونمایی کرد و گوگل هم در همکاری با ILMxLab ابزاری واقعیت مجازی توسعه داد که به ساخت تصاویر بسیار با کیفیت و سینمایی و در یک هدست واقعیت مجازی کمک می کند.

محصول تازه لوکاس فیلم «Vader Immortal» نام گرفته و در همکاری با دیوید اس. گایر ساخته می شود؛ فیلمنامه نویسی که سابقه کار روی سه گانه The Dark Knight کریستوفر نولان را در کارنامه دارد. گایر قبلاً در توسعه Secrets of the Empire هم به ILMxLab کمک کرده بود.

داستان Vader Immortal پس از اتفاقات Secrets of the Empire دنبال می شود و در جایی میان رویدادهای Revenge of the Sith و A New Hope قرار می گیرد؛ ضمناً در بخشی از این تجربه واقعیت مجازی قادر به گشت و گذار در قلعه دارت ویدر که در Rogue One: A Star Wars Story به نمایش درآمد خواهید بود.

The post لوکاس فیلم تجربه واقعیت مجازی جدیدی با محوریت دارت ویدر می‌سازد appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط