شیائومی ردمی نوت ۶ پرو معرفی شد

امتیاز دهید post

تلفن هوشمند شیائومی ردمی نوت ۶ پرو به طور رسمی در فروم تایلندی Mi.com رونمایی شد. در این رونمایی اعلام شده که این اولین تلفن هوشمند شیائومی با چهار دوربین خواهد بود. گوشی ردمی نوت ۶ پرو اولین تلفن این شرکت به شمار خواهد رفت که از دو دوربین دوگانه در عقب و جلوی خود بهره‌مند شده است. البته پیش از این هم خبر‌هایی در زمینه‌ی فروش پیش از موعد این تلفن همراه به گوش رسیده بود.

دوربین دوگانه‌ی عقب این تلفن همراه از دو لنز ۱۲ مگاپیکسلی و ۵ مگاپیکسلی تشکیل شده که شبیه سنسورهای تعبیه شده در ردمی نوت ۵ پرو است با این حال در نسخه جدید سایز پیکسل ها افزایش پیدا کرده است (۱.۴ میکرومتر در مقابل ۱.۲۵ میکرومتر) و همچنین دیافراگم درخشان تری در آن تعبیه شده (f/1.9 در مقابل f/2.2).

شیائومی برای دوربین سلفی خود اما متفاوت تر از گوشی قبلی عمل کرده است. برای دوربین جلویی شما با یک سنسور اصلی ۲۰ مگاپیکسلی مواجه خواهید بود که همراه شده با یک سنسور عمق سنج ۲ مگاپیکسلی.

ردمی نوت ۶ پرو

ویژگی جدید دیگر در رابطه با صفحه نمایش آن است. تلفن جدید شیائومی از یک نمایشگر ال سی دی ۶.۲۶ اینچی بهره می‌برد که دارای بریدگی بالای نمایشگر است. شیائومی ادعا می‌کند که تلفن Redmi Note 6 دارای نسبت ابعاد صفحه نمایش به بدنه‌ی ۸۶ درصد است. علاوه بر این صفحه نمایش این گوشی به محافظ گوریلا گلس 2.5D مجهز شده.

البته برخی مواردی هم وجود دارد که هیچ تغییری در آن‌ها رخ نداده است. به عنوان مثال چیپست مورد استفاده همان اسنپدراگون ۶۳۶ خواهد بود. رم این گوشی ۴ گیگابایت است و از حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایتی بهره‌مند شده است. البته لازم به ذکر است که این تلفن ۲۱۵ دلار ارزیابی می‌شود که در قیاس با رقبا شرایط ایده‌آل تری دارد.

ردمی نوت ۶ پرو

همچنین از دیگر خصوصیات این تلفن همراه استفاده از باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتیست که نسبت به نسخه‌ی قدیمی تر این گوشی چینی تغییری نکرده. شیائومی مدعیست که می‌توانید با این گوشی به مدت ۶ ساعت بازی کنید و ۸.۵ ساعت به تماشای ویدیو بپردازید.

این تلفن همراه در رنگ‌های مشکی معمولی، آبی و صورتی عرضه خواهد شد. قاب این گوشی فلزیست و از پنل‌های پلاستیکی بهره‌مند شده است تا قدرت اتصال به شبکه‌ی این تلفن همراه قوی تر از گذشته شود.

لازم به ذکر است که اگر این تلفن همراه را در تایلند خریداری کنید، یک Mi Band 2 هم هدیه خواهید گرفت.

The post شیائومی ردمی نوت ۶ پرو معرفی شد appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط