گوگل پیکسل 3 XL در کنار پیکسل 2 XL؛ بریدگی نمایشگر تنها نقطه تمایز [تماشا کنید]

امتیاز دهید post

همان طور که احتمالاً می دانید گوگل پیکسل 3 و پیکسل 3 XL در تاریخ 17 مهر به صورت رسمی معرفی خواهند شد. با این حال تا به امروز تصاویر زیادی از این تلفن های هوشمند منتشر شده و حتی چند ویدیو نیز از آنها دیده ایم.

امروز هم ویدیوی دیگری از روسیه منتشر شده که گوگل پیکسل 3 XL را به وضوح نشان می دهد. نکته جالب در این ویدیوی روسی که به بررسی یک دستگاه پیکسل 3 XL سفید رنگ می پردازد، مقایسه طراحی آن با یک گوگل پیکسل 2 XL مشکی است که نشان می دهد این دو گوشی تقریباً هم اندازه هستند.

البته پیکسل 3 XL به نمایشگر بزرگتری مجهز شده و در همان ابعاد، یک صفحه 6.4 اینچی را جای داده که 0.4 اینچ از پیکسل 2 XL بزرگتر است. نمایشگر 3 XL همچنین یک ناچ نسبتاً بزرگ دارد که به جز آن، تقریباً تفاوت دیگری در دیزاین این دو پرچمدار مشاهده نمی شود.

به جز بریدگی نمایشگر، طراحی پیکسل 3 XL تفاوت چندانی با پیکسل 2 XL ندارد

از سوی دیگر موضوعی که پیش از این نیز توجه بسیاری را به خود جلب کرده، پافشاری گوگل بر استفاده از یک لنز برای دوربین اصلی است که در شرایط کنونی و استفاده رقبا از ماژول های دوربین دوگانه و حتی سه گانه، تصمیم شجاعانه ای به نظر می رسد. هرچند اگر امسال نیز مانند دوره های قبلی پیکسل های گوگل بتوانند در زمینه کیفیت دوربین عالی عمل کنند، بحث تعداد لنز در پنل پشتی دیگر اهمیت چندانی نخواهد داشت.

گفتنی است به جز تاریخ معرفی 17 مهر، اطلاعات موثق دیگری در زمینه زمان عرضه یا قیمت نهایی گوگل پیکسل 3 و پیکسل 3 XL وجود ندارد. تنها موضوعی که می توان با اطمینان بیان کرد، حضور اندروید 9 پای به صورت پیش فرض روی پیکسل های جدید گوگل است.

گاراژ محل تولد گوگل را به صورت سه بعدی ببینید

The post گوگل پیکسل 3 XL در کنار پیکسل 2 XL؛ بریدگی نمایشگر تنها نقطه تمایز [تماشا کنید] appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط