عکس خبری از ریزر فون ۲ منتشر شد

امتیاز دهید post

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی

اگر از قدیم اخبار تکنولوژی را دنبال کرده باشید، حداقل یک بار نام evleaks را پای یک عکس لو رفته از گوشی‌های معرفی نشده، دیده‌اید. evleaks حالا عکس خبری از گوشی ریزر فون ۲ را چند دقیقه پیش در حساب کاربری توییتر خود منتشر کرده و برای اولین بار می‌توانیم طراحی بخش پشتی این گوشی را ببینیم. اگر به یاد داشته باشید، در خبرها داشتیم که طراحی بخش جلویی گوشی با نسل اول خود تفاوت نخواهد داشت و حالا با این عکس به نظر می‌رسد تنها قسمت پشتی گوشی نسبت به نسل اول این گوشی تغییر کرده باشد.

ریزر فون 2

اولین عکس خبری از ریزر فون ۲

با توجه به سابقه‌ای که از evleaks داریم، می‌توانیم با قطعیت بگوییم این اولین نگاه ماه به گوشی جدید ریزر خواهد بود. بزرگ‌ترین تغییر در نگاه اول چینش دوربین‌های پشتی است که از گوشه ریزرفون به بخش وسط منتقل شده و فلش LED نیز در مرکز دو دوربین قرار گرفته است.

همچنین لوگوی دستگاه آنطور که در شایعات داشتیم و حالا توسط evleaks تایید شده، درخشان خواهد بود و درواقع از نوع چراغ‌های کروما که اختصاصی توسط ریزر ساخته شده، استفاده می‌کند. این یعنی این بخش می‌تواند تا ۱۶ میلیون رنگ را نمایش دهد که جذابیت خاصی به این گوشی خواهد بخشید.

از دیگر تغییرات این گوشی نسبت به نسل اول می‌توانیم به استفاده از پردازنده اسنپ‌دراگن ۸۴۵، هشت گیگابایت حافظه رم و احتمالا حافظه ۵۱۲ گیگابایتی اشاره کنیم. سیستم عامل دستگاه نیز پیش‌تر در شایعات داشتیم که اندروید اورئو خواهد بود اما امیدواریم تا زمان عرضه، اندروید پای برای آن حاضر شده و با این نسخه از اندروید عرضه شود. تاریخ معرفی ریزر فون ۲ نیز ۱۸ مهر تعیین شده است. شما درباره این گوشی چه فکر می‌کنید؟

منبع: GSMArena

The post عکس خبری از ریزر فون ۲ منتشر شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

مطالب مرتبط