ال جی V40 ThinQ در گیک بنچ رؤیت شد؛ 6 گیگابایت رم و اندروید 8.1

امتیاز دهید post

بر اساس اطلاعات موجود، کمپانی ال جی قصد دارد پرچمدار جدید خود «ال جی V40 ThinQ» را 11 مهر ماه طی مراسمی در نیویورک معرفی کرده و روز بعد نیز مراسم مشابهی را در سئول برگزار کند.

در این بین تا کنون تصاویر و اخبار مختلفی از گوشی مذکور منتشر شده که در یکی از جدیدترین موارد، بهره مندی ال جی V40 ThinQ از ماژول دوربین سه گانه در پنل پشتی و دوربین دوگانه سلفی (مجموعاً پنج دوربین) تأیید شده است.

ال جی V40 ThinQ به چیپست اسنپدراگون 845 مجهز شده است

حالا پرچمدار کره ای ها در پایگاه Geekbench ظاهر شده و بر اساس فهرست مشخصات، از چیپست قدرتمند اسنپدراگون 845 و رم 6 گیگابایتی بهره می برد. اما نکته جالب توجه، استفاده از اندروید 8.1 در محصول جدید ال جی است که با توجه به روند بازار و بهره مندی سایر رقبا از اندروید 9 پای، تصمیم کمپانی در این مورد تا حدودی عجیب به نظر می رسد.

هرچند اطلاعات موجود در گیک بنچ احتمالاً مربوط به نسخه آزمایشی V40 ThinQ می شوند، اما با توجه به تاریخ تست (دو روز پیش) و نزدیکی به مراسم رونمایی، بعید است در این مدت کوتاه ال جی بتواند پرچمدارش را به اندروید 9 پای مجهز کند.

لازم به ذکر است که طبق اطلاعات به دست آمده از سایر منابع، ال جی V40 ThinQ از نمایشگر 6.4 اینچی POLED بهره مند بوده و با حافظه داخلی 128 گیگابایتی در سه رنگ خاکستری (نقره ای)، قرمز و آبی به دست مشتریان خواهد رسید.

گفتنی است کسب و کار موبایل ال جی در چند سال اخیر با زیان های متوالی روبه رو بوده و بررسی های تحلیلگران نشان می دهد که این روند احتمالاً در آینده نیز ادامه پیدا خواهد کرد.

The post ال جی V40 ThinQ در گیک بنچ رؤیت شد؛ 6 گیگابایت رم و اندروید 8.1 appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط