شیائومی می میکس ۳ از دکمه مختص هوش مصنوعی بهره می‌برد

امتیاز دهید post

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی

شیائومی می میکس ۳ در کنار گوشی‌هایی مانند آنر Magic 2 و لنوو Z5 پرو قرار است نسل جدید گوشی‌های مبتنی بر طراحی کشویی باشند. و حالا طبق تصویر جدیدی که به تازگی منتشر شده، به‌نظر می‌رسد گوشی شیائومی می میکس ۳ از دکمه مختص هوش مصنوعی بهره می‌برد. در ضمن باید خاطرنشان کنیم که عنوان این دستیار دیجیتالی Xiao AI است.

هوش مصنوعی Xiao AI به‌صورت پیش‌فرض در گوشی می میکس ۲ اس تعبیه شده بود.

این اولین باری نیست که یک گوشی همراه با دکمه مختص دستیار دیجیتالی روانه‌ی بازار می‌شود. در این زمینه می‌توانیم به ال‌جی برای اختصاص دکمه به گوگل اسیستنت و سامسونگ برای تعبیه چنین دکمه‌ای برای دستیار دیجیتالی بیکسبی اشاره کنیم. گوگل و HTC هم برای فعال‌سازی دستیار دیجیتالی به استفاده از فناوری مبتنی بر فشار لبه‌های بدنه روی آورده‌اند.

هوش مصنوعی Xiao AI به‌صورت پیش‌فرض در گوشی می میکس ۲ اس تعبیه شده بود و در بین کاربران چینی طرفداران زیادی دارد اما هنوز برای کشورهای دیگر عرضه نشده است. کاربران با فشردن این دکمه اختصاصی می‌توانند این دستیار دیجیتالی را فعال کنند و اگر هم کاربران برای فعال‌سازی این مشخصه خواستار دوبار ضربه بر این دکمه باشند، می‌توانند چنین چیزی را در رابط کاربری MIUI تنظیم کنند.

شیائومی می میکس 3

منبع: GSM Arena

The post شیائومی می میکس ۳ از دکمه مختص هوش مصنوعی بهره می‌برد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

مطالب مرتبط