هواوی تیزری دیگر با محوریت سری میت 20 منتشر کرد [تماشا کنید]

امتیاز دهید post

هواوی از هیچ تلاشی برای هیجان زده کردن مردم نسبت به موبایل های پرچمدار هواوی میت 20 که طی هفته دوم ماه اکتبر رونمایی می شوند دریغ نمی کند. تا به امروز اخبار افشایی نشان داده اند باید منتظر موبایلی قدرتمند با بهره گیری از چیپست 7 نانومتری کایرین 980، نمایشگر اولد با رزولوشن QuadHD+ و باتری 4200 میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ فوق سریع باشیم که 70 درصد از ظرفیت باتری را در 30 دقیقه پر می کند.

تمام این قابلیت ها بسیار تحسین برانگیز به نظر می رسند اما هیچ یک مهم ترین قابلیتی نیستند که هواوی میت 20 همراه با آن از راه می رسد؛ در عوض این دوربین سه گانه دستگاه است که تاکنون بیشترین توجه ها را به خود جلب کرده است. هواوی پی 20 پرو نخستین موبایلی بود که همراه با دوربین سه گانه از راه رسید و حالا میت 20 پرو قرار است همان سنت را ادامه دهد؛ اما این بار با بهبودهای هرچه بیشتر سنسورها و قابلیت های هوش مصنوعی.

در همین راستا هواوی اخیراً یک تیزر دیگر با محوریت خانواده میت 20 منتشر کرده که به تمام نکاتی که بالاتر از آنها صحبت کردیم اشاره می کند و ضمناً به چیدمان منحصر به فرد و مربعی شکل دوربین هم اشاره دارد که پیشتر در تصاویر و رندرهای افشایی دیده شده است.

The post هواوی تیزری دیگر با محوریت سری میت 20 منتشر کرد [تماشا کنید] appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط