مایکروسافت زمان قطع پشتیبانی از اسکایپ کلاسیک را اعلام کرد

امتیاز دهید post

در حالی که مایکروسافت به طور مستمر برای نسخه جدید اسکایپ آپدیت منتشر می‌کند، نسخه قدیمی اپلیکیشن به پایان عمرش نزدیک‌تر می‌شود. غول نرم‌افزاری از این پس تمرکز خود را بر نسخه جدید خواهد گذاشت، برای همین تصمیم گرفته که به پشتیبانی از اسکایپ کلاسیک خاتمه بدهد.

در همین راستا مایکروسافت امروز اعلام کرده که پشتیبانی از نسخه 7 اسکایپ در تاریخ 1 نوامبر (برابر با 10 آبان) خاتمه پیدا می‌کند. هر چند، کاربران دسکتاپ می‌توانند 15 روز بیشتر از این پشتیبانی بهره‌مند باشند.

اما پس از قطع پشتیبانی، شرکت ردموندی دیگر هیچ آپدیتی برای نسخه قدیمی منتشر نخواهد کرد. بنابراین اگر همچنان خواهان استفاده از نسخه‌های قدیمی باشید، باید بدانید که در صورت بروز مشکل دیگر امکان گزارش به مایکروسافت را نخواهید داشت و باید به نسخه‌ جدید اپ مهاجرت کنید.

با این حساب، توصیه می‌کنیم که اگر به استفاده از نسخه‌ قدیمی اسکایپ عادت کرده‌اید، از همین حالا با نصب نسخه جدید کم کم این عادت را کنار بگذارید. نسخه جدید اپلیکیشن نه تنها قابلیت‌های بیشتری مثل «ضبط مکالمات در فضای ابری» را ارائه می‌کند بلکه در برقراری تماس‌های ویدیویی هم عملکرد بهتری از خود به نمایش می‌گذارد.

برای دانلود نسخه جدید اسکایپ می‌توانید همین حالا به وبسایت این سرویس مراجعه کنید.

The post مایکروسافت زمان قطع پشتیبانی از اسکایپ کلاسیک را اعلام کرد appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط