فورد ماستنگ 900 اسب بخاری مسیر پیست نوربرگ رینگ را با دریفت پشت سر گذاشت [تماشا کنید]

امتیاز دهید post

رکورد هایی که در نوربرگ رینگ ثبت می شوند، این روزها اهمیت زیادی پیدا کرده و بسیاری از برندها برای کسب بهترین زمان این پیست معروف با هم به رقابت می پردازند.

فورد پرفورمنس یکی از این برندهاست که محصولات خود را در نوربرگ رینگ توسعه می دهد. این بخش از کمپانی فورد اخیرا در اقدامی جالب، بجای ثبت کمترین زمان مسیر 20.8 کیلومتری این پیست را با انجام حرکات دریفت پشت سر گذاشته است.

برای این کار Vaughn Gittin Jr. که راننده تست فورد پرفورمنس محسوب می شود، بر پشت فرمان یک دستگاه ماستنگ 900 اسب بخاری نشسته و کل مسیر جهنم سبز را با دود کردن تایرها پیموده است.

ford-mustang-vaughn-gittin-jr-nurburgring-drift (5)

پاییز گذشته نیز تیم فورد پرفورمنس قصد اجرای چنین نمایشی را داشت، اما به علت شرایط بد جوی نتوانست به خواسته خود برسد. این تیم ویدیویی از دریفت در نوربرگ رینگ را با عنوان The Drift King of the Ring در کانال یوتیوبی خود منتشر کرده که می توانید آن را در ادامه مشاهده فرمایید.

آقای Gittin Jr. در این باره گفته:

من جهنم سبز را آنطور که فکر می کردم، نمی شناختم. وقتی در سرعت های بالا به انجام دریفت می پردازید، همه چیز عوض می شود. وقتی که اولین بار برای تعویض تایرها توقف کردیم، من هیجان زده بودم. من مجبور بودم نفسی تازه کنم، چیزی که از زمان حضور در مسابقات فرمولا دریفت هرگز پشت فرمان تجربه نکرده ام.

ford-mustang-vaughn-gittin-jr-nurburgring-drift (2)

وی در ادامه صحبت های خود افزوده:

انجام دریفت در نوربرگ رینگ نهایت چالش برای من محسوب می شود. بسیاری نسبت به انجام چنین کاری و توانایی خودرو در رسیدن به خط پایان و همچنین توانایی جسمانی راننده تردید داشتند. چیزی درون من بود که می خواست به نتیجه برسد. من برای ثبت بهترین زمان به نوربرگ رینگ نرفتم، بلکه به خاطر داشتن اوقاتی خوش راهی آنجا شدم!

The post فورد ماستنگ 900 اسب بخاری مسیر پیست نوربرگ رینگ را با دریفت پشت سر گذاشت [تماشا کنید] appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط