دوربین کامپکت ریکو GRIII با حسگری بزرگ معرفی شد

امتیاز دهید post

در حالی که در رویداد فوتوکینا امسال بیشتر شرکت ها به معرفی دوربین های فول فریم پرداختند اما در روزگاری که به نظر می رسد با حضور گوشی های هوشمند دوربین های کامپکت آخرین نفس هایشان را می کشند دوربین ریکو GRIII معرفی شده است.

ریکو GRIII از حسگر APS-C بهره می برد

این دوربین نسخه به روز شده ای از GRII به حساب می آید که سال گذشته معرفی شده بود. از حسگری با رزولوشن 24.2 مگاپیکسلی بهره می برد، لرزشگیر تصویر تعبیه شده در بدنه دارد و نمایشگر آن از نوع لمسی است. در مقایسه با مدل قبلی حداکثر کیفیت ویدیوها همچنان 4K باقی مانده است. به امکان ثبت ویدیوهای 1080p با نرخ 60 فریم در هر ثانیه هم باید اشاره کرد.

GRIII در مقایسه با مدل قبلی فلش بیرون جهنده را از دست داده با این حال کاربران می توانند با استفاده از درگاه هاتشو فلش های سازگار تولید شده توسط پنتاکس را روی آن نصب کنند.

فاصله کانونی لنز رویکو GRIII برابر 18.3 میلی متر است

لنز رویکو GRIII فاصله کانونی 18.3 میلی متری دارد و حسگر آن APS-C است به این ترتیب این لنز زاویه دیدی معادل با لنزهای 28 میلی متری در دوربین های فول فریم را ارائه می دهد. این محصول ریکو فیلتر ND داخلی دارد و کاربران می توانند بسته به دلخواه خود آن را فعال کنند. هنوز محدوده ISO دوربین مشخص نشده است.

ریکو GRIII

سرعت شاتر از 1/4000 تا 30 ثانیه برای f5.6 و از 1/2500 تا 30 ثانیه برای f2.8 قابل تنظیم است و سیستم فوکوس از نوع هیبریدی است.

ریکو GRIII ابعادی 109.4 در 61.9 در 33.2 میلی متری (البته بدون محاسبه بر آمدگی ها) دارد و وزن آن به همراه باتری و کارت حافظه 257 گرم است. این محصول قرار است در اوایل سال 2019 روانه بازار شود. هنوز قیمت عرضه مشخص نشده ولی انتظار می رود بالا تر از هزار یورو باشد.

The post دوربین کامپکت ریکو GRIII با حسگری بزرگ معرفی شد appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط