به زودی باید با «آقای ربات» خداحافظی کنید

امتیاز دهید post

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی

کریستین اسلیتر بازیگر آمریکایی مجموعه تلویزیونی آقای ربات (Mr. Robot) اعلام کرده این مجموعه پس از فصل چهارم دیگر تمدید نخواهد شد و به پایان می‌رسد.
پخش آقای ربات از سال ۲۰۱۵ از طریق شبکه تلویزیونی USA Network آغاز شد. فصل‌های دوم و سوم سریال هم به ترتیب در سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ منتشر شدند. پیش‌بینی می‌شود فصل چهارم این سریال در پاییز امسال یا اوایل سال ۲۰۱۹ میلادی منتشر شود.
آقای ربات ساخته سم اسماعیل با بازی رمی ملک و کریستین اسلیتر درامی است روانشناختی درباره یک هکر و مهندس اطلاعت و امنیت که توسط یک گروه آنارشیستی برای مبارزه با سرمایه‌داری از طریق هک‌کردن سیستم‌های اطلاعاتی دعوت می‌شود.
حال اسلیتر بازیگر نقش آقای ربات که برای همین نقش جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش مکمل مجموعه‌های تلویزیونی را هم در کارنامه دارد گفته به احتمال زیاد چهارمین فصل این مجموعه، آخرین فصل آن خواهد بود. اسلیتر توضیح داده این ادعا را برمبنای صحبت‌های سازنده مجموعه مطرح می‌کند. به گفته این بازیگر، سم اسماعیل سازنده مجموعه همیشه اشاره داشته که سریال را از جایی بیشتر ادامه نخواهد داد تا سرچشمه‌های خلاقیت در خط اصلی قصه از میان نرود و به کلیت کار آسیبی وارد نشود. با این وجود گرچه یکی از بازیگران اصلی مجموعه چنین اظهارنظری داشته اما شبکه تولیدکننده اثر یعنی USA Network از هرگونه اظهارنظر رسمی خودداری کرده است.
گفتنی است هر دو بازیگر اصلی این مجموعه در سال‌های اخیر علاوه بر حضور در این مجموعه تلویزیونی در آثار سینمایی مختلفی نیز حضور داشته‌اند. رامی ملک امسال با Bohemian Rhapsody در نقش خواننده مشهور فردی مرکوری به پرده‌های سینما بازمی‌گردد و اسلیتر هم امسال با بازی در فیلم سینمایی The Public و صداپیشگی در Suicide Squad: Hell to Pay در سینماهای آمریکا حضور داشت.

The post به زودی باید با «آقای ربات» خداحافظی کنید appeared first on دیجی‌کالا مگ.

مطالب مرتبط