مراسم PlayStation Experience امسال برگزار نمی‌شود

امتیاز دهید post

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی

کم و بیش انتظار داشتیم که سونی امسال برنامه‌ی سالانه‌ی PlayStation Experience را لغو کند، چون اگر قرار به برگزاری این مراسم بود، باید هفته‌ها پیش درباره‌ی آن می‌شنیدیم. با این حال، خبر تایید لغو مراسم PlayStation Experience را دیروز از سوی «شاون لیدن» شنیدیم.

شاون لیدن می‌گوید در زمستان از بازی‌های آینده‌ی پلی‌استیشن صحبت خواهند کرد.

مدیر استودیوهای بازی‌سازی سونی، در جدیدترین قسمت پادکست پلی‌استیشن، درباره‌ی این موضوع توضیح داده است. مراسم PlayStation Experience در طول چهار سال گذشته، در ماه پایانی سال میلادی برگزار می‌شد. در این چهار سال، اتفاقت مهمی روی دادند و بازی‌های بزرگی معرفی شدند، ولی امسال خبری از رویداد PlayStation Experience نیست.

شاون لیدن با تایید اینکه مراسم امسال برگزار نخواهد شد، گفت که در واقع امسال چیزی برای نمایش و صحبت ندارند. لیدن در پادکست وبلاگ پلی‌استیشن می‌گوید: «دلیل این موضوع این است که در واقع چیزی نداریم. توسعه‌ی بازی‌ها در حال انجام است و نتیجه‌ی آن را هم می‌بینیم. اسپایدرمن را عرضه کرده‌ایم و در حال حاضر به بازی‌های ۲۰۱۹ مثل Dreams یا Days Gone نگاه می‌کنیم.»

مراسم PlayStation Experience

شاون لیدن در مراسم پارسال PSX

با این حال، شاون لیدن می‌گوید محتوایی که در اختیار دارند آن‌قدر زیاد نیست که بخواهند افراد زیادی را به خاطر آن، در یک مراسم جمع کنند: «آن‌قدر چیزی برای نمایش نداریم که بخواهیم افراد از مناطق مختلف به امریکا بیاوریم. نمی‌خواهیم سطح توقع را آن‌قدر بالا ببریم که نتوانیم انتظارات را برآورده کنیم. البته تصمیم ساده‌ای هم نبود.»

مدیر استودیوهای پلی‌استیشن نهایتا می‌گوید که در زمستان درباره‌ی بازی‌های آینده‌ی پلی‌استیشن صحبت خواهند کرد.

منبع: Polygon

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

The post مراسم PlayStation Experience امسال برگزار نمی‌شود appeared first on دیجی‌کالا مگ.

مطالب مرتبط