پشتیبانی از ماوس و کیبورد به ایکس‌باکس وان اضافه می‌شود

امتیاز دهید post

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی

مایکروسافت در خبری اعلام کرد که به زودی قابلیت پشتیبانی از ماوس و کیبورد در کنسول‌های ایکس‌باکس وان فعال می‌شود. این شرکت در ادامه خبر از همکاری خود با شرکت «ریزر» (Razer) داد. این دو شرکت با مشارکت خود می‌خواهند موس و کیبوردهای بیشتری را با امکانات متنوعی به کنسول بازی مایکروسافت بیاورند.

مایکروسافت گفت که در هفته‌های آینده باید منتظر عرضه آن باشیم.

استفاده از این قابلیت کاملا به سازنده بازی‌ها بستگی دارد و هیچگونه اجباری در انجام این کار وجود ندارد. همچنین سازندگان اگر می‌خواهند این قابلیت را به بازی اضافه خود اضافه کنند، می‌بایست آن را در قالب یک به‌روزرسانی به مخاطب عرضه کنند.

به گفته مایکروسافت، بازی Warframe اولین اثری خواهد بود که از این امکان بهره خواهد برد. با اینکه هنوز تاریخ دقیقی برای انتشار به‌روزرسانی این بازی مشخص نشده، اما مایکروسافت گفت که در هفته‌های آینده باید منتظر عرضه آن باشیم.

در حال حاضر امکان استفاده از موس و کیبورد تنها در اختیار کاربرانی که عضو برنامه «ایکس‌باکس اینسایدر» هستند، وجود دارد. ایکس‌باکس اینسایدر برنامه‌ای است که به افراد اجازه می‌دهد ویژگی‌های جدید به‌روزرسانی‌های کنسول ایکس‌باکس را پیش از عرضه عمومی، تست و بررسی کنند. از سایت رسمی مایکروسافت می‌توانید به عضویت این برنامه دربیایید.

مایکروسافت همچنین در خبر دیگری اعلام کرد که می‌خواهد رویداد بزرگ X018 را در شهر مکزیک برگزار کند. این رویداد در تاریخ ۱۹ آبان آغاز خواهد شد. با اینکه هنوز هیچ اطلاعاتی درباره محتویات این رویداد به بیرون درز نکرده، اما مایکروسافت اظهار داشت که در این رویداد شاهد طولانی‌ترین و بزرگ‌ترین قسمت برنامه‌ «اینساید ایکس‌باکس» خواهیم بود. مایکروسافت گفته رونمایی‌های بزرگی چه از سونی خودشان و چه از سوی دیگر شرکت‌ها، در رویداد X018 انجام خواهد شد.

منبع: GameSpot

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

The post پشتیبانی از ماوس و کیبورد به ایکس‌باکس وان اضافه می‌شود appeared first on دیجی‌کالا مگ.

مطالب مرتبط