بتا بازی Fallout 76 از اول آبان آغاز می‌شود

امتیاز دهید post

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی

شرکت بازی‌سازی بتسدا، زمان دقیق شروع نسخه‌ی آزمایشی یا همان بتا بازی فال‌آوت ۷۶ (Fallout 76) را مشخص کرده است. طبق خبری که بتسدا منتشر کرده، بتا بازی Fallout 76 قرار است از روز ۲۳ اکتبر شروع شود.

البته بتسدا برای عرضه و تبلیغ بازی فال‌آوت ۷۶ با مایکروسافت قراردادی دارد؛ طوری که بتا از روز ۲۳ اکتبر فقط روی ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود. بازی‌کننده‌های کنسول پلی‌استیشن ۴ و پلتفرم رایانه‌های شخصی، باید تا روز ۳۰ اکتبر برای بازی کردن بتا فال‌آوت ۷۶ صبر کنند.

عرضه‌ی بازی Fallout 76 برای روز ۲۳ آبان روی سه پلتفرم ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و کامپیوتر در نظر گرفته شده است.

برای دسترسی به نسخه‌ی آزمایشی فال‌آوت ۷۶، بازی‌کننده‌ها باید این بازی را پیش‌خرید کرده باشند.

بتسدا در توضیح برنامه‌ای که برای بتا دارند، گفته است: «یکی از اهداف اصلی بتا فال‌آوت ۷۶، بررسی فشار روی سرورها و خراب کردن بازی است. در نتیجه قرار نیست سرورها در مدت زمان بتا همیشه کار کنند. در واقع، محدوده‌های زمانی مشخصی را در نظر می‌گیریم تا بتوانیم بیشترین حجم افراد را روی سرورها داشته باشیم. چون می‌خواهیم سیستم‌های خودمان را تست کنیم و ببینیم که در چنین وضعیت‌هایی چگونه جواب می‌دهند.»

در ادامه بتسدا گفته است که روزانه بازی بین ۴ تا ۸ ساعت در دسترس خواهد بود. سپس بخش‌هایی که نیاز به تغییر دارند را درست می‌کنند و دوباره بازی را اجرا می‌کنند.

بازی فال‌آوت ۷۶ اولین تجربه‌ی استودیوی بازی‌سازی بتسدا (Bethesda Game Studios) در ساخت یک بازی آنلاین است. در نتیجه از همین حالا باید انتظار داشته باشیم بخش‌های زیادی از بازی در نسخه‌ی آزمایشی که به کنار، در نسخه‌ی نهایی هم کار نکنند و خراب باشند.

عرضه‌ی بازی فا‌ل‌آوت ۷۶ برای روز ۱۴ نوامبر سال جاری میلادی (۲۳ آبان) روی سه پلتفرم ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی در نظر گرفته شده است.

بتسدا هم‌چنین ویدیوی افتتاحیه‌ی بازی فال‌آوت ۷۶ را در کنار این خبر منتشر کرد و ما هم در ادامه آن را برای‌تان قرار داده‌ایم.

دانلود

  • mp4

بیشتر بخوانید: پیش‌نمایش بازی Fallout 76

منبع: Bethesda

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

The post بتا بازی Fallout 76 از اول آبان آغاز می‌شود appeared first on دیجی‌کالا مگ.

مطالب مرتبط