فلیپ کاور‌ های بعدی سامسونگ به قطعات الکترونیکی مجهز می‌شوند؟

امتیاز دهید post

پتنت جدید سامسونگ از طراحی منحصر به فرد فلیپ کاور‌ های بعد‌ی اش خبر می‌دهد و به نظر می‌رسد این شرکت قصد دارد در تولید آنها از قطعات الکترونیکی جدید استفاده کند.

بر اساس پتنت جدید ثبت شده در سازمان جهانی مالکیت فکری یا WIPO، فلیپ کاور بعدی سامسونگ به صورت جالبی در دسته‌بندی تجهیزات جانبی قرار خواهد گرفت که قابلیت انعطاف پذیری بالایی دارند. همچنین یک برد مدار چاپی در این قطعات بکار خواهد که به صورت خاصی قادرند انعطاف پذیری زیادی از خود نشان دهند.

اگر به نقشه‌های منتظر شده از این پتنت با دقت بیشتری توجه کنیم، متوجه می‌شویم که یک آنتن رادیویی در قسمت پشتی این کاور تعبیه خواهد شد و یک دیوایس صوتی یا نمایشگر در قسمت جلویی قرار خواهد گرفت.

بدین ترتیب به نظر می رسد که این قاب به یک شارژر وایرلس یا تقویت کننده‌ی سیگنال مجهز شده باشد و علاوه بر این یک بلندگوی بزرگتر یا نمایشگری دیگر در بدنه‌ی جلویی تعبیه گردد.

البته سامسونگ پیشتر قاب های محافظ اختصاصی زیادی برای پرچمدارانش منتشر کرده بود که با بهره‌گیری از بریدگی‌هایی در محل‌های مخصوص موجب می شد کاربران بدون نیاز به باز کردن فیلپ کاورها از گوشی‌هایشان استفاده کنند.

این قاب اغلب به صورت انحصاری برای پرچمداران کمپانی کره‌ای یعنی گلکسی اس 9، گلکسی اس 9 پلاس و گلکسی نوت 9 عرضه می‌شد. به همین دلیل احتمالاً پتنت ثبت شده نیز به این گوشی ها اختصاص داشته باشد . تنها نکته متفاوت در طراحی این قاب‌ها نوآوری‌های بکار رفته در برد مدار چاپی و تجهیزات الکترونیکی داخل آنها باشد.

یک قاب چند منظوره می تواند روش جدید سامسونگ برای افزایش قابلیت‌های پرچمدارانش باشد و ممکن کمپانی کره‌ای موفق شود گوی سبقت را از رقبایش برباید.

حال سامسونگ قصد دارد در آینده‌ای نزدیک از اولین گوشی تاشو خود با نام احتمالی گلکسی اف رونمایی کند و این شرکت با توسعه‌ی یک قاب خاص به همراه قابلیت‌های جدید، می‌تواند ویژگی‌های محافظتی جدیدی که نمی توان آنها را بطور مستقیم در گوشی‌ها قرار داد، به تلفن‌های هوشمندش اضافه کند.

The post فلیپ کاور‌ های بعدی سامسونگ به قطعات الکترونیکی مجهز می‌شوند؟ appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط