ساندار پیچای برای توضیح درباره موتور جستجوی گوگل چینی به کنگره می رود

امتیاز دهید post

ساندار پیچای مدیر عامل گوگل در ماه نوامبر در مقابل کمیسیون امور قضایی مجلس نمایندگان ایالات متحده حاضر خواهد شد تا با ادای شهادت درباره اتهاماتی که علیه گوگل مطرح شده پاسخ دهد.

جمهوری خواهان درباره نحوه طبقه بندی جستجوها از پیچای سوالاتی دارند

از جمله مواردی که درباره گوگل مطرح شده تعصب علیه محافظه کاران است، اتهامی که گوگل آن را رد کرده است. علاوه بر این جلسه استماع دادرسی به مشکلاتی از جمله حریم خصوصی و موارد مرتبط با موتور جستجوی این شرکت در چین می پردازد. پیش از این گفته شده بود که گوگل در تلاش برای بازگشت به چین با ارائه یک موتور جستجوی ویژه سانسور شده است.

جمهوری خواهان همچنین به دنبال پاسخ هایی از پیچای در مورد مسائلی مرتبط با نقض حقوق بشر و روش های طبقه بندی خبر ها و عقاید توسط این شرکت هستند. در ماه جاری میلادی جک دورسی مدیر عامل توییتر و شرلی سندبرگ مدیر عملیات فیسبوک در مقابل این کمیته حاضر شده بودند و درباره موضوعاتی از قبیل سانسور و دخالت در انتخابات اخیر آمریکا پاسخ داده بودند.

گوگل تلاش کرده بود مدیر امور حقوقی را به مجلس نمایندگان بفرستد

گوگل هم پیشنهاد فرستادن مدیر امور حقوقی را داده بود با این حال این پیشنهاد از سوی کمیسیون رد شد و گفته شد که تنها ساندار پیچای یا لری پیج، مدیر اجرایی آلفابت، شرکت مادر گوگل را می پذیرند. پیش از این در واشنگتن پیچای قرار ملاقاتی با رهبر دموکرات ها و مشاور اقتصادی کاخ سفید، «لری کودلا» گذاشته بود. در همین حال گزارش های قبلی اشاره به این موضوع داشتند که مقامات کاخ سفید به دنبال یک دستور اجرایی برای هدف قرار دادن شرکت های اینترنتی درباره مسائل متعصبانه هستند.

تماشا کنید: برداشت مهندسین اسبق گوگل از تحویل کالا در آینده نزدیک با استفاده از فناوری خودران

The post ساندار پیچای برای توضیح درباره موتور جستجوی گوگل چینی به کنگره می رود appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط