آواتارهای جدید ایکس‌باکس ماه آینده عرضه می‌شوند

امتیاز دهید post

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی

مایکروسافت در برنامه «اینساید ایکس‌باکس» از ویژگی‌های جدید بخش آواتارها پرده برداشت. ایجاد این تغییرات به منظور این بوده که کاربران بتوانند گزینه‌های مختلفی را برای شخصی‌سازی آواتارهای ایکس باکس خود داشته باشند.

«ایکس‌باکس آواتار ادیتور» در ماه اکتبر در دسترس کاربران ایکس‌باکس وان و ویندوز ۱۰ قرار می‌گیرد.

طبق گفته مایکروسافت، تغییرات جدید این قسمت، آواتارهای قدیمی ایکس‌باکس را به سطح جدید و بالاتری می‌رساند. این سیستم که قرار است در آینده‌ای نزدیک عرضه شود، با نام «ایکس‌باکس آواتار ادیتور» (Xbox Avatar Editor) شناخته می‌شود.

«رندی سنتوسیو» از شرکت مایکروسافت درباره این تغییرات گفت: «ما مدت‌ها قبل گفته بودیم که می‌خواهیم آواتارهای ایکس‌باکس را تغییر دهیم و آن‌ها را بهتر کنیم. تقریبا تمام تغییراتی که در این بخش اعمال کرده‌ایم بر اساس بازخورد کاربران در طول ده سال گذشته بوده است.»

آواتار ایکس‌باکس وان

او در ادامه افزود: «برای مثال، ما می‌خواستیم لباس‌های مخصوص هر جنسیت را حذف کنیم تا بازیکنان آزادی عمل بیشتری برای شخصی‌سازی آواتار خود داشته باشند. همینطور می‌خواستیم تعداد رنگ پوست‌ها را بیشتر کنیم، و حالا رنگ‌هایی مثل آبی، سبز و … را به این قسمت اضافه کرده‌ایم.»

به زودی قابلیتی به این بخش اضافه خواهد شد که می‌توانید توسط آن از آواتار خود عکس بگیرید و آن را روی تصویر پروفایل خود قرار دهید. این قابلیت همچنین اجازه تغییر عکس پس‌زمینه و کنترل کامل دوربین (زوم کردن، چرخاندن و …) را در اختیار شما می‌گذارد. در نهایت گفته شد که آیتم مخصوص بازی‌هایی مثل Halo، Gears of War و… هم به بخش آواتارها اضافه خواهند شد.

«ایکس‌باکس آواتار ادیتور» در ماه اکتبر در دسترس کاربران ایکس‌باکس وان و ویندوز ۱۰ قرار می‌گیرد.

منبع: IGN

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

The post آواتارهای جدید ایکس‌باکس ماه آینده عرضه می‌شوند appeared first on دیجی‌کالا مگ.

مطالب مرتبط