Devil May Cry 5 چند شخصیت قابل بازی خواهد داشت

امتیاز دهید post

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی

طبق گفته سازندگان دویل می کرای ۵ (Devil May Cry 5) در بعضی مراحل می‌توانید از بین سه شخصیت «دانته»، «نیرو» و «وی» (V) یکی را به دلخواه انتخاب کنید. با این حال در بعضی مواقع هم مجبور هستید بازی را تنها با یک شخصیت ادامه دهید و هیچ‌گونه حق انتخابی نخواهید داشت.

«هیدکی ایتسونو» (کارگردان بازی) درباره این موضوع گفته است: «در طول بازی مراحل بسیار زیادی وجود دارد. در بعضی از آن‌ها با یک کاراکتر مشخص بازی می‌کنید، در مراحل دیگری از بین دو کاراکتر یکی را انتخاب می‌کنید و در باقی آن‌ها سه کاراکتر قابل‌بازی در اختیار شما قرار می‌گیرد که باید از بین این سه، یک نفر را انتخاب کنید.»

از آنجایی که کپ‌کام امیدوار است هر سه کاراکتر متعادل باشند و هیچ‌کدام از آن‌ها نسبت به دیگری برتری خاصی نداشته باشند، کاراکتر نیرو به واسطه حرکت‌های ساده‌تری که دارد، برای افراد تازه‌کار مناسب‌تر است. با این حال اگر جزو طرفداران قدیمی این سری باشید، بدون شک کاراکتر دانته بهترین گزینه شما خواهد بود.

بازی دویل می کرای ۵

ایتسونو در ادامه توضیح داده: «به لحاظ یاد گرفتن شیوه بازی با کاراکترها و حرکات آن‌ها، نیرو در مقایسه با دانته وسایل و امکانات کمتری در اختیار دارد. دانته کاراکتری است که گزینه‌های بیشتری را در اختیار بازیکنان می‌گذارد.»

کارگردان دویل می‌کرای ۵ گفته است: «نیرو سه سلاح متفاوت در دست دارد؛ Red Queen (شمشیر)، Blue Rose (اسلحه) و Devil Breaker. همینطور رویکرد و سبک مبارزه نیرو و دانته متفاوت از یکدیگر خواهد بود. وقتی در نقش نیرو قرار می‌گیرید، باید بدانید که چگونه از این سه سلاح مختلف بهترین استفاده را ببرید.»

ایتسونو درباره سومین شخصیت قابل بازی (کاراکتر وی) گفت که او هم مانند دیگران سبک مبارزه منحصر به فرد خود را خواهد داشت: «او کاراکتری است که هیچ‌کس تا به حال با او بازی نکرده است. حداقل در ابتدای کار می‌توان گفت که تمامی بازیکنان تجربه مشابهی با او خواهند داشت. اما این لزوما به این معنی نیست که بازی قرار است با بعضی کاراکترها سخت‌تر یا آسان‌تر شود.»

بازی دویل می کرای ۵

هیدکی ایتسونو ادامه می‌دهد: «در واقع بازی هنوز منتشر نشده است، بنابراین ما واقعا نمی‌دانیم که آن‌ها را به خوبی متعادل کرده‌ایم یا خیر. من حدس می‌زنم که بالاخره می‌فهمیم. اما از آنجایی که بازی سه کاراکتر قابل بازی با سبک‌های متفاوت دارد، امیدواریم که مراحل را به درستی متعادل کرده باشیم.»

در خبری دیگر از دویل می کرای ۵ اعلام شد که بازی با وضوح تصویر ۴K و با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه روی پلی‌استیشن۴ پرو اجرا خواهد شد.

بازی Devil May Cry 5 در تاریخ ۱۷ اسفند برای پلی‌استیشن۴، ایکس‌باکس وان و کامپیوترهای شخصی روانه بازار خواهد شد.

منبع: VG247

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

The post Devil May Cry 5 چند شخصیت قابل بازی خواهد داشت appeared first on دیجی‌کالا مگ.

مطالب مرتبط