پرچمدار بعدی نوکیا همین هفته معرفی می‌شود

امتیاز دهید post

اخیراً گوشی‌های اندرویدی نوکیا موفق شدند که توجه برخی خریداران را به خود جلب کرده و فروش مطلوبی را تجربه کنند. با اینکه صاحب امتیاز برند نوکیا یعنی شرکت HMD Global در بهار امسال گوشی‌های زیادی را معرفی کرده است اما هنوز گوشی پرچمداری با نام نوکیا به بازار جهانی عرضه نشده که از لحاظ قابلیت‌ها و مشخصات بتواند با پرچمداران تولیدکنندگان معروف به رقابت بپردازد. حال به نظر می‌رسد این اتفاق با معرفی نوکیا 9 در همین هفته رخ دهد.

طی ماه‌های اخیر شایعاتی از این موبایل در فضای مجازی منتشر شده که جزئیاتی از پرچمدار بعدی نوکیا نمایان می‌ساخت و نشان می‌داد که نوکیا 9 بر خلاف دیگر گوشی‌های HMD Global قابلیت‌های مطلوبی دارد و قادر است با پرچمداران گوگل، سامسونگ و … رقابت کند.

به تازگی پروفایل رسمی برند یاد شده با انتشار پستی اعلام کرده که مورد انتظارترین گوشی این برند نوکیا در تاریخ ۳۰ مرداد معرفی خواهد شد. البته عکس به نمایش گذاشته شده همراه این توییت، جزئیات زیادی را مشخص نکرده و تنها طرح کلی این گوشی را نمایان می‌کند.

با این وجود پیشتر مشخص شده که نوکیا قصد دارد از بریدگی بالای نمایشگر آیفون 10 در صفحه نمایش پرچمدار جدیدش استفاده کند و علاوه بر آن طراحی لبه‌های گرد سامسونگ را در کناره‌های صفحه نمایش این موبایل پیاده کند.

ضمن اینکه بر اساس شایعات قبلی، احتمالاً نوکیا 9 از چیپست اسنپدراگون 845 و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر بهره خواهد برد.

شاید بهترین ویژگی‌ موبایل‌های برند نوکیا این باشد که سیستم عامل آنها به سرعت آپدیت می‌شوند و HMD Global به تازگی اعلام کرده که تقریباً تمامی گوشی های هوشمند نوکیا اندروید پای را دریافت می کنند. این مسئله رابطه‌ی خوب این شرکت با گوگل را نشان می‌دهد و به نظر می رسد از این پس سری تلفن‌های هوشمند این برند، آخرین به روز رسانی سیستم عامل اندروید را بلافاصله دریافت کنند.

البته باید گفت که هنوز نام نوکیا 9 رسماً برای پرچمدار بعدی این برند انتخاب نشده و در توییتر رسمی نوکیا نیز گوشی یاد شده مورد انتظارترین تلفن هوشمند این برند معرفی شده است اما با توجه به ترتیب نامگذاری عددی پرچمداران نوکیا، رقم ۹ محتمل ترین گزینه برای اسم رسمی این پرچمدار به شمار می‌رود.

تماشا کنید: تست مقاومت نوکیا ۳۳۱۰ با جریان برق یک میلیون ولتی

The post پرچمدار بعدی نوکیا همین هفته معرفی می‌شود appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط